Yenilsen de Yensen de: Galatasaray, 3. Bölüm

Ekran başında izlemek daha zormuş programı, onu anladım bugün. Bir şeyler söylemek istedim program boyunca, hele o forma konusunda ve Eray'ın sözü bonservis kültürüne getirdiği sırada yerimde duramadım desem yeri. Bir dahaki programda illa ki sözü getireceğim bu konulara ya, neyse.

Programın açılışı Hacettepe maçı sonrası dibe vuran umutlar ve Hasan Şaş'a yapılan saldırıyla başladı elbette. Olayların nasıl çıktığı konusuna üstü kapalı da olsa değindi Atahan ama zaten bilenlerden başka kimse anlamadı muhtemelen zira Bülent Korkmaz konusuyla, takımın oynadığı kötü futbolla kaynadı orası.

Bu program daha çok medya eleştirisine ayrılmıştı, Arda Turan'ın arkadaşının kavgaya karışmasının medyada dillendiriliş biçiminden başlayarak finalde Atahan'ın Hakan Ünsal eleştirisiyle biten bölümde sıkça medyaya dokundurmalar vardı, Eray'ın Guardiola-Bülent eşleştirmesi de yüzümüzde bir tebessüm bırakmadı değil. Atahan'ın finali gerçekten iyiydi, ilerleyen programlarda bu konuya daha çok değineceğinden eminim.

Forma konusunu aslında geçen hafta konuşacaktık, ben baya bir şey hazırlamıştım aslında ama böyle denk geldi, sağlık olsun. Eflatunun gereksiz bir yatırım olduğu konusundaki fikirlerimi şurda belirtmiştim. Parçalı vurgusu yapıldı programda ki bu konu gerçekten önemliydi. Genel olarak programın hatları böyleydi, video elime geçerse blogda yayınlarım yine...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

13 yorum:

Confeng dedi ki...

Programın gününü ve vaktini bilmeme rağmen dersimden dolayı izleyemedim. Kayıtları siz koyarsınız diye ümit etmiştim mümkünse en kısa zamanda bekliyoruz. Takımın gidişine bakılarak konuşulacak olursa 3 program arasında en kritik döneme denk gelen program bu programdı, haftaya söyleyecek çok fazla şeyiniz olmalı.

pclion dedi ki...

Number 7,

Kayıtları NTV'den almak çok çok zor, ancak birisi TV kartıyla kaydederse programı kısa sürede interenete aktarma imkanı olur. Birisi bu işi üstlense harika olur...

EDDIE dedi ki...

Aslında ntvmsnbc'nin web sayfasında video bölümünde çok sayıda programın tamamı izlenebilir durumda, neden Yenilsen de Yensen de bölümleri aktarılmıyor merak ediyorum.

Ben yurtdışında olduğumdan takip edemiyorum, ilk iki bölümü sayende izledim üçüncü bölümüde bekliyeceğim artık.

Comertsk dedi ki...

Atahanın ağzına diline sağlık.Çalıştığı kurumda Hakan Ünsal için düşündüklerimizi dile dökmesi medyada ki taraflı anlayışa dokundurması ve bunu ntv spor da yapması çok hoşuma gitti.Allah razı olsun:)...

Confeng dedi ki...

TV'den izleme imkanım olmadığı için sipru'dan izlemeyi düşünmüştüm ancak internet bağlantısına güvenemedim. Bu işi üstlenmesi gereken başta NTV olmalı bana göre. Ancak onlar yapmıyorsa dediğin gibi birisinin kaydetmesi lazım. Olmadı internet bağlantısı iyi olan birisi siprudan kaydetsin.

fethi dedi ki...

oncekı ıkı bolumu burdan ızledım,hepınıze helal olsun.hıc bırnızı tanımama ragmen gercekten sızlerle gururlandım.her konu hakkında ki engın bılgılerınızle hem şaşırdım hemde o bılgıler sayesınde bende bırseyler ogrenebıldıgım ıcın sevındım.

umarım bu program uzun soluklu olurda bızlerde resmı sıtesınde antremanlar dısında edınemedıgımız bılgılerı sızler aracılıgıyla ogrenırız.

ama bunun ıcınde oncekı yorumlarda dedıgım gıbı vıdeoları buraya eklemenız lazım cunku burdan ızlemem maalesef kı mumkun degıl.

dejavu dedi ki...

Programın tamamında, üç bölümde de, genel anlamda düşündüklerimiz, arkadaş arasında konuştuğumuz muhabbetler edildiği için gayet zevkli programlar oluyor.

Fakat bugün Atahan'ın Hakan Ünsal gideri 10 numaraydı hele ki dergiyi de çıkarıp göstermesi. Bir laf etmeden önce 40 kere düşünmek gerektiğini gördük bir kez daha gerçi küçük! pek takılmaz böyle şeylere, sürekli bir koruma içgüdüsü var malum.

Medyaya da gereken lafı söylerken Bağış Erten'in tepkisi de güzeldi bu arada. =)

GY dedi ki...

programin ilk iki bolumunu keyifle bu blog sayesinde izleyebildim (bircok kisi tarafindan deginilen yurtdisinda olma durumu). mevcut futbol yorumculari, klise yorumlar ve rating maksatli kavga dovus gecen spor programlarindan bikmis futbolsever olarak farkli bir tarz yakaladiginizi memnuniyetle goruyorum ve tebrik ediyorum.

ucuncu programi izleyemedim o yuzden yorum anlamsiz olabilir ama ilk iki programda yeterince tartisilmadigini dusundugum yonetim zaafiyeti uzerinde daha ciddi durulmasi gerektigi kanaatindeyim. lafi gecmis olsa da kalin cizgilerle alti cizilmelidir ki problemin esas kaynagi yonetim. kisilerle ugrasmak adnanlar elestirisi yapmak niyetinde de degilim, kastim daha ziyade yonetim tarzi ve zihniyeti. bugunku mehmet demirkol yazisi bu anlamda yapilmis okudugum en dogru tespittir. boyle bir zihniyetle yonetiliyorken teknik direktor ve/ve ya futbolcu uzerinden yorum yapmak gunluk ugrasinin otesinde olmayacaktir. galatasaray gibi ilkleri basarmis ve daha da basarma iddiasindaki bir klup icin bu uzucu bir tablodur.

basarilarinizin devamini diliyor, ucuncu programin yayinlarini bekliyorum.

Gala's dedi ki...

basına yapılan eleştiriler süperdi.

vallahi tebrikler ağzımız dilimiz oluyorsunuz..

hep böyle devam edin..

teşekkürler..

Fethi dedi ki...

selam;

aradan bi kaç gun gectı ama maalesef programı ızlemek nasip olmadı,youtube'dan arattım ama bir sonuç alamadım.

nerden ızleyebılcegımız hakkında bır bılgısı olan varsa cok sevinirim.

neverLander ® dedi ki...

gerçekten geç oluyor belki ama iş saatleriyle çakışmasından dolayı programı izleyememek büyük sorun. hallolsa minnettar oluruz =)

scugnizzi dedi ki...

selamlar, daha önceki programların kayıtları var, 3.'nün niye yok peki? izlemek istiyorum da :)

pclion dedi ki...

3. ve 4. bölümü elime geçince koyacağım bloga...

Related Posts with Thumbnails