46 Hürriyet 5-2 Blog İdman Yurdu

İlk önce maçtan bağımsız olarak şunu söylemem gerek. Benim adına güzel ve eğlenceli bir gündü, bunu sağlayan Blog İdman Yurdu ekibine ve Dutchman ahalisine öncelikle teşekkür etmeliyim. Nike'ın organizasyonu da iyiydi, tek şikayetimiz hakemdi. :) Ona geleceğiz.

Maça kalede Salih, defansta Uğur-Ömer-Ali, orta sahada Atahan, ileri uçta ise Tuncay dizilişiyle başladık. Rakip takım ise kondisyonu yüksek ve birbirini tanıyan oyunculardan oluşuyorlardı ama futbolun doğrularını uygulayabilen bir ekip değillerdi. Biz de bundan faydalanmasını iyi bildik, özellikle ilk yarı. Kendimizi yarı sahamıza çekip ileri uçta Tuncay abi ve ona arkadan destek veren Atahan'la pozisyon bulmaya çalıştık. Tuncay abinin bireysel becerisiyle iki gol bulduk ve uzun süre maçı önde götürdük. Rakip takımın hakkını verelim, teknik olarak bizden üstün oyunculardı, üstümüze baya geldiler ama defansı aştıklarında da karşılarına Salih çıktı uzun süre, arkamda Casillas varmış gibi hissettim. (Casillas demişken, bir gol yesek daha mı ironik olurdu acaba?) Daha önceki maç yazılarımda yazdığım noktaya geliyoruz. Forvetiniz Drogba, kalecinin Casillas da olsa orta sahanız fizik olarak düşükse yenilgi kaçınılmazdır. :)

Bir de maçın hakemi var tabii. Halı saha seviyesinde bile maç yönetemeyenlerden çıkıp Süper Lig maçı yönetmesini bekliyoruz, diyecek söz yok. Maç içinde bizim futboldan anlamadığımızı iddia etmesini bir kenara koyuyorum, verdiği yanlış kararların haddi hesabı yok. Tuncay abi gole giderken iki kişi tarafından arkadan düşürülüyor, buna bile kırmızı kart çıkaramadı, üstelik ilk yarıdaydı pozisyon. Kendisine maç içinde futboldan anlamıyor dediği adamın ulusal kanalda spor spikerliği yaptığını söylediğimde bana kendisinin de hakem olduğunu söyledi. Bende ne seviyede olduğu belli diyerek hafif bir dokundurma da yaptım maç bitmeden. Yalnız bir yerde hakkını vermek lazım, Atahan'ı ısrarla oyunda tutma çabası takdire şayandı. Ben olsam 3 sarı kart görmüştü maç içinde. :) Duran topta topun önüne geçti, itiraz etti, pozisyon sonrası topa vurdu, sert bir faul yaptı. Blog İdman Yurdu medyasından çekindi herhalde!

İkinci maça eksiklerimizi tamamlayıp skoru da lehimize çevireceğimizi düşünüyorum. Dünden beni üzen tek detay Salih'in sakatlanması oldu. Bugün boynunu çevirmekte zorlanıyormuş, tekrar geçmiş olsun Salih...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

10 yorum:

Alper Öcal dedi ki...

Resimdeki soldan sağa isimleriyle bir alsak Uğur ?

Kimilerini biliyoruz ama kimilerine yabancıyız.

Sinan Yılmaz dedi ki...

:D
Geçmiş olsun diyorum... Ama özellikle hakeme:)

Böyle adamlara futboldan anlamıyorsunuz denir mi yahu?

Hayır, kanınıza dokunur maç sonu adamı linç edersiniz :D

Bu arada Atahan'ın taraftara oynadığını düşünüyorum :D
Sende söyledin çökmüş ortasaha...
Atahan'da ben çalıştım demek için yapmış o hareketleri belli :D

Neyse önünüzde ki maçlara bakın beyler :)

bilog dedi ki...

Ben okurken çok eğlendim kim bilir siz nasıl eğlendiniz. Yalnız işin garibi, bir önceki postta da yazmışsın ama ben şimdi gördüm. Geçen gün Yenilsen de Yensen de programını izledim. Şimdi bu fotoya bakınca da aha şu GS formalı çocuk orda değil miydi? dedim. Sanırım o sensin, çok gizemli yazıyorsunuz hanginiz hanginizsiniz bir söyleseniz :)

Cenky dedi ki...

Ah be hocam size benim gibi hakemi kündeye getirecek, top geçer hakem geçmez, kasap bir savunmacı gerekmiş. Önümüzdeki sezonlara bakacağız artık :D

PENNEARABIATA dedi ki...

Ben bu maçla birlikte futbolcuların işlerinin ne kadar zor olduğunu anladım. Hakem denen varlık bazen gerçekten işi çığrından çıkarıp, futbolcunun motivasyonunu doğrudan etkileyebiliyor. Ufacık halı sahada hakem böyle kararlar veriyorsa adamlar İnönü'de, Ali Sami Yen'de, Şükrü Saraçoğlu'nda nasıl hatalı kararlar vermesin ayrıca. Haftaya bence taraftarlarımız saha etrafını doldurup hakem üzerinde baskı yaratmalı :)

steven_stiffler dedi ki...

Biy kümeye :p

Uğur mağlubiyetten sonra suçu hakeme atmak yakışmamış :) Masabaşı oyunlarla BİY yarışdışı bırakıldı :)

Muz orta yaptın mı ?

pclion dedi ki...

Alper abi;

Soldan sağa, Ali Okancı, Atahan (Mayıslar), Ömer (Soyadını bilmiyorum, affetsin), ben, Salih (Noat Samisa), Tuncay abi (Dutchman ahalisinden)

omer26 dedi ki...

Esesim blogdan Ömer Ünal :)

varol döken dedi ki...

uğur, perşembe günü beyoğlu kampı için mailini bekliyorum...

haftaya pazar için de her şeyin çok farklı olacağını bir kez daha söylüyorum... yeter ki taraftarımız gelsin orada bizi desteklesin...

Adsız dedi ki...

Brim over I to but I think the post should acquire more info then it has.

Related Posts with Thumbnails