Dizi Dünyasından Kısa Kısa #2 || Spin Off Çılgınlığı

Bu sezonun dizi modası şimdiden belli oldu gibi, spin off çılgınlığı başlamak üzere. Battlestar Galactica'nın 50 yıl öncesine giden ve ilk cylonun yaratılış sürecini anlatan 'Caprica' 2010'un ilk aylarında gösterime girecekti. Girecekti diyorum zira geçtiğimiz ay pilot bölüm torrente düştü ve şimdiden milyonlarca kişi dizinin ilk bölümünü izlemiş oldu. İzlenimler olumlu gibi, ben de beğendim açıkçası. Tescilli bir Star Wars manyağı olarak spin off işlerine zaten aşinayız. Hatta yeri gelmişken burdan George Lucas'a seslenelim, "Episode 7-8'i çek artık, allahsız!"

Spin off haberleri bitmedi tabii, bu da gündeme yeni düşen bir haber. Gossip Girl'ün geçmişi karanlık, şimdinin patron annesi Lily van der Woodsen'ın gençliğini konu alan bir spin off düşünülüyormuş. Bilim kurguda iyi işliyor spin off yapımlar ama bir gençlik dramasında hiç böyle bir şey görmemiştim. Dizinin en ilgi çekici yönlerinden biridir aslında Lily-Rufus ikilisinin kavuşamamış aşıklar olması (spoiler: şimdilerde değil tabii), onu izleyen bunu da izler hani. Kelly Rutherford'un başarıyla canlandırdığı Lily van der Woodsen'ı bakalım kim canlandıracak yeni dizide? Zamanında kızından daha hızlı olduğu izlenimini veriyordu Lily, bakalım nasıl bir karakter çıkacak karşımıza? Yine de tam kesinleşmiş değil proje, o yüzden emin konuşmamak lazım ama olacak gibi duruyor.

Fox'un bu sezon en dikkat çeken yapımlarından olan Fringe'in ikinci sezonunun çekileceği kesinleşmiş. Zaten çekilmemesi abes olurdu bu kadar tutmuş bir dizinin. J.J Abrahams, Lost'tan daha iyi bir iş çıkarıyor bence Fringe'de, hem bölüm içi hem de genel hikayenin işlenişi çok daha akıcı ve ilgi çekici. Son bölümlerde heyecan da gittikçe artıyor, Olivia ablamız ve Bishop'lar iyiden iyiye olayın içine girmeye başladılar. Sezon finalinde orjinal Star Trek serisinin Mr. Spock'ı Leonard Nimoy da konuk oyuncu olarak yer alacakmış, üstelik Wiliam Bell rolüyle! Son bölümde bir Star Trek referansı vardı, acaba demekten kendimi alamıyorum.

Bir de Chuck meselesi var. NBC'nin Chuck'ın geleceğiyle ilgili herhangi bir açıklama yapmaması insanı kıllandırmıyor değil. Pushing Daisies'i kaldırdılar, bir şey demedik ama Chuck'ı da çekmezlerse sağlam küfür ederim NBC'ye, haberleri olsun. İki sezondur dizinin kalitesi ve çizgisinde en ufak bir sapma yok ve hafif komedi unsuru bulunduran diziler için kolay bir iş değil bu. Umarım 3. sezonu çekilir. Yeni sezon demişken, Dexter'ın 4. sezonu Mayıs sonu dönüyormuş, güzel bir haberle bitirmiş olalım bari...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

4 yorum:

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Chuck'ı bitirirlerse bir "Guys,I know Kung-fu." yu hakeder NBC.O ne sezon finaliydi be.Baya eğlenceli dizi şu Chuck.

çubuk makarna dedi ki...

yeni dizi nasıl olursa olsun battlestar galactica'nın yanına yaklaşamaz diyordum ama pilot bölüm fena da değil açıkçası. merakla bekliyorum.

pushing daisies'i kaldıran zihiniyetten her şey beklenir ama chuck büyük ihtimal devam edecek. ne güzel dizi işte daha en az 2 sezon gider.

gossip girl bitiyomuydu ki spinoff'u konuşuluyo :s

julien sorel dedi ki...

chuck'ı arada bir cnbc-e'de görüp, yarım yamalak izliyodum. senin chuck'dan bahseden post'undan sonra, oturup bir ara izleyeyim dedim. bu ay fırsat buldum, birinci sezonun dvd'sini alıp tamamını izledim. ikinci sezonu da netten çekiyorum artık, yakında biriticem. hastası oldum diyebilirim. vallahi çok sağol uğur.

ama şimdi artık üçüncü sezonu düzenli izlerim derken, üçüncü sezon çekilmezse chuck'un da (s02ep08'de) dediği gibi, "casey'i üstelerine salmak" lazım...

buradan sarah walker hanımefendiye de saygılarımı sunduğumu söylememe bilmem gerek var mı:)

CaRtMaNtR dedi ki...

Chuck'ın sezon finalinin sonunda devam edecek yazması bence 3. sezonunun olacağına dair bir işaret. Dexter'ında bu kadar erken dönecek olmasına çok sevindim :D

Related Posts with Thumbnails