Arshavin & Penaltı & Wenger


Andrei Arshavin'in Portsmouth maçında takımına kazandırdığı penaltı pozisyonu var videoda ama bunu buraya koymamızın nedeni penaltıdan çok daha ilgi çekici bir detay. Arshavin pozisyondan sonra hakeme dönüp penaltı olmadığına dair bir işaret yapıyor, birkaç defa parmağını sallayarak. Karar iptal olmuyor gerçi, Bentner gole çeviriyor ama maçtan geriye Arshavin'in bu jesti kalıyor.

Arsene Wenger'in maç sonu açıklamaları da ilginç. "Bana göre penaltıydı ama bu doğruysa aferin ona."

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

2 yorum:

Nevzat dedi ki...

Benim tahminim Wenger soyunma odasinda Arshavine firca atmis olmasidir. O düzeyde bir zor deplasman macinda penalti kazanmak kolay degil. Mesela hakem penaltiyi degistirseydi ve mac 1-1 bitseydi ne olurdu. Jaap Stam biografisinde Fergusonun oyuncularina penaltisahasi icinde dusun dedigini yazmisti. Wengerin ondan pek degisik olacagini sanmiyorum.

Ama Arshavinin yaptigi gercekten güzel bir sey. Macta neden Arshavini kaptan sectigini dusunmustum, daha yeni bir oyuncu oldugu icin. Simdi anladim.

Sade dedi ki...

Özgürcan'ın buna benzer bir olayı vardı sanırım?!

Related Posts with Thumbnails