Türkiye 1-1 Belçika || Papaz ve Pilav

Serbest vuruşta rakibin 9 numarası tek başına topa kafa vurursa sonucun bu olması kaçınılmaz olur. Defans ve kaleci Volkan pozisyonda resmen uyudu, geriye kilitlenmiş, gergin, tatsız, tutsunz bir maç kaldı.

Açıkçası Çağlar Birinci ismini ilk 11'de gördüğümde o kadar ümitsiz değildim ancak bize milli takım kalitesinden fersah fersah uzak olduğunu bir maç içinde ispatladı. Kendi ofansif etkinliğinden ziyade Arda Turan'ı 3 kişinin arasında yalnız bırakması maçın kilit noktasıydı bana göre. Takımda Tuncay'la beraber en yaratıcı oyuncumuz olan Arda öldürücü pas ve orta yapamayınca yanında ona yardımcı olacak oyuncu ihtiyacı hissetti ancak maalesef bugün hiçbir oyuncumuz o desteği sağlayacak durumda değildi.

Semih Şentürk'ü 2 senedir bu kadar vasat görmemiştim, maç boyunca yapılan en etkili ortayı ve Halil Altıntop'un önüne indirdiği topu gol yapabilecek durumdaydı ama olmadı. Emre Belözoğlu Ermenistan maçına göre biraz daha toparlanmış gözükse de yine de vasatı aşamadı, kendisine verilen oyun liderliği görevini hakkıyla yerine getiremedi.

Bu kadar vasat bir gününüzdeyken geriye düşerseniz çevirmeniz zordur. Penaltı pozisyonu olmasa beraberlik golünü bulacak bir oyun da sergilemiyorduk açıkçası. Kaza çok erken ve ani oldu, Tuncay ve Arda'nın form grafiğine güvenip maçı kolay kazanacağımızı öngörmem de blog arşivine yazılmış iddialı bir söz olarak kaldı sadece.

Selçuk Manav+Yula. Hayattan soğudum sizin yüzünüzden, bu kadar iğrenç bir ikili hayal gücümün bile ötesinde. Her 3 dakikada bir hakemin 222 sarı, 5 kırmızı (bitmedi, hepsi de çift sarıdanmış, detaya gel!!!) gösterdiğini, Milli takımda oynayan tek yabancının (?!) Tuncay Şanlı olduğunu, bunun gurur verici bir olay olduğunu (?!?!) söyleyip durmaları beni maçtan daha çok gerdi. Devre arasında hotbird'ten maçı veren var mı diye bakındım ama nafile bir çabaydı bu tabi.

İngiltere Hırvatistan'ı ezdi geçti, 4-1 gibi net bir skorla Terry'nin sözünü ettiği hesabı kapatmış oldular. Hırvatistan'ın 10 kişi kalması da önemli bir faktör elbette ama benim sahada gördüğüm İngiltere son yılların açık ara en iyisiydi. Sol kanat çok iyi çalıştı, sağdan bindirenler golleri yaptı.

Daha detaylı yazmak istiyordum ama maçı açar açmaz Joe Cole'un Theo Walcott'a pası verişini ve Walcott'un uzak köşeye topu bırakışını görünce maçın kırılma anının çoktan geçmiş olduğunu farkettim. Bu seferlik bir paragrafla geçiştirmiş olalım.

İlk golü atmayı öğrenmemiz lazım, bu açık ve net gözüküyor. "Comeback Kings" olayına da fazla güvenmemek gerektiğini bugün hep beraber tecrübe ettik. Papaz'ın pilava doyduğu gayet açık...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

3 yorum:

alanshearer dedi ki...

ingilizler fena patladı.
intikam acı oldu
4-1

Bhut_Jolokia dedi ki...

bu oyunla penaltı olmasa gol atamazdık.belçika deplasmanı daha önemli hale geldi artık

Adsız dedi ki...

Kötü oldu ya

Related Posts with Thumbnails