Ömercik

Dün çok sinirli olduğum için maç değerlendirmesi haricinde bi şey yazmamıştım Ömer'le ilgili. Ancak dün Ömer'in buram buram popülizm kokan açıklamalarına, bugün gazetelerde yazılanlara, tv'lerde söylenenlere bakınca ben maç boyunca yanlış adamı mı izledim demekten kendimi alamıyorum.

Neymiş Ömer mükemmel oynadığı için küfür yemiş, neymiş Ömer tribünlerinin önüne gidip sadece durmuş (!), bir kasıt yokmuş.

Küfürden zerre haz etmeyen, tribün dahil normal hayatta kullanmayan bir kişi olmama rağmen dün Ömer Çatkıç'a söylenenlerin az bile olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim size. Eski Açık tarafına sürekli hareketler yapan, aut atışı kullanacağına top sektiren, hakem arkasını dönünce bu sefer tribüne karşı top sektirmeye devam eden, Milan Baros'a hareket çeken, bunlardan sonra bile akıllanmayıp maç bitince Kapalı tribüne depar atıp resmen kendisine saldırılmasını arzuladığını belirten problemli bir adam için çok az hem de. Ancak anladığım kadarıyla yayıncı kuruluş bunların bir tanesi bile gösterme lütfunda bulunmamış, eve geldiğimde babamın bile tv'ler tarafından Ömer'in "iyi oynadığı" için küfür yediğine inandırılmış olduğunu gördüm.

Galatasaray tribünlerininin önünden nice iyi kaleciler, nice iyi oyuncular geçti ama bu şekilde bir tepki kimseye karşı olmadı, buna en gergin geçen Fenerbahçe maçları da dahil. O gün stadta olan 20 bin küsür insan bunu gayet iyi biliyor ama geri kalan milyonlara olayın yanlış aksettirildiği gayet açık.

Bu tarz bir kişiyi hedef alan yazılar benim anlayışıma ters aslında, genelde bu şekilde hissedersem yazmamayı tercih ederim, ancak bu farklı. Bunları yazmasam rahat edemeyecektim...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

4 yorum:

Ögeday Karabulut dedi ki...

Geçen sene de Pembe Panter Vega vardı Ali Sami Yen'de...

Bhut_Jolokia dedi ki...

maç sonu röportajını bende izledim.tribünden gerçekleri aktardığın için çok teşekkürler lion

ilkay dedi ki...

lion yazılarını keyifle okuyorum. bu yaratık hakkında bişey yazmayacaktım ama sayende gaza geldim sağolasın

Gökhan dedi ki...

Kendisi sonuna kadar haketti söylenenleri.. Ben tribünde çıldırdım.. Ama gel gör ki gazete ve tribünlerde masallar anlatılıyor..

Eline sağlık PcLioN

Related Posts with Thumbnails