İyi, Kötü, Çirkin #3 || Sercan Yıldırım - Ömer Çatkıç - Yunus Yıldırım

Bu haftalarda golleri ikişer ikişer sıralayan iki oyuncu ligde, Sercan Yıldırım ve Milan Baros. Ancak Sercan Yıldırım'ın Milan Baros'tan farkı 5 Nisan 1990 doğumlu olması. Uzun yıllardır bu yaşta çıkış yapan bir forvet oyuncusu görememiştik Türkiye'de. Hatta 18 yaşında adından bu kadar söz ettiren bir forvet var mıydı daha önce, ondan bile emin değilim. Son vuruşlarının iyi olmasının yanında çok güçlü bir fiziği var. Yaşını da düşünürsek lig tecrübesi kazandıkça bu özelliklerini çok daha ileriye taşıyacağından şüphe yok. Milli takım radarına girebilir demiştim bir süre önce, bu formuyla Fatih Terim'in dikkatini daha bir fazla çektiği kesin.

Ayrıca kendisi fanatik bir Galatasaraylı, idolünün de Hakan Şükür olduğu söyleniyor. Her Galatasaraylı da onu görmek ister sanıyorum kadroda. Ama Bursaspor onu çok kolay bırakmayacaktır, ben olsam bırakmazdım. İki sene sonra milli takımın düzenli çağrılan bir oyuncusu olduğunda üç büyüklerin de üstünde teklifler gelebilir Avrupa'dan.

Haftanın kötüsü olarak Ömer Çatkıç'ı görüyorum. Sen bu adama taktın denebilir ama 87. dakikada bu kadar salakça gol yiyen bir kaleci olamaz. Kalesinden çıkıp 10 derecelik bir açıdan bacak arası gol yedi. Eğer kalesinde sağlam dursa Gökhan Ünal'ın o vuruşunun gol olması mümkün değildi, zaten açısı da oldukça dardı. Antalyaspor yine 2 gol attığı bir büyük maçtan 3-2 mağlup ayrıldı. Konyaspor maçında bir arkadaş "Keşke 2.yi yeseydik, 3-2 kazanırdık o zaman" diyordu, haklı!

Bu hafta yıldırım'lardan gidiyoruz, haftanın çirkini ise Yunus Yıldırım. Çirkin demek ne kadar doğru bilinmez ama teşbihte hata olmaz diyerek bağlamış olalım. Kendisinin hem Galatasaray'ın rakiplerinin hem de Galatasaray'ın canını yaktığı kesin. İkinci golde Baros'un rakibine yüklenmesi bariz faul ve bir çok kişi bunun maçın kopmasına neden olduğunu düşünüyor. Ben bu konuda zıt bir fikre sahip olsam da onları gayet iyi anlıyorum, öyle düşünülmesi doğaldır. Sadece uzun yıllardır izlediğim en etkili, zevk veren Galatasaray'ı kısır bir hakem tartışmasına kurban verdiği için Yunus Yıldırım'a selamlarımı yolluyorum. Ben tribünde "İşte Premier Lig bu!" diye bağırırken insanlara Galatasaray'ı hakem desteğiyle itilerek kazanan bir takım görüntüsüne ittiği için, herkesin futbol dolu bir haftasonu beklentisini boşa çıkardığı için...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sercan yıldırım'ın alex ferguson tarafından izlendiğini okudum, federasyonun resmi dergisi tam saha'da. Gitse manchester'a ne kadar gurur verici olurdu. Düşünsenize ronaldo ortalıyor berbatov indiriyor sercan atıyor:) düşüncesi bile harika...

Related Posts with Thumbnails