Teknik Direktör Kıyımı v.08

Ligler başlayalı 4 hafta oldu ama TSL'de şimdiden üç teknik direktöre yol verildi. Antalyaspor daha 15 Ağustos'ta kaşar TD'lerin şahı Hikmet Karaman'ı kapının önüne koydu. TSL için bile fazla erkendi bu. Takım da pek iyi gitmiyor zaten. 4 haftada bir tek Galatasaray'dan puan alabildiler. Aslında dört yabancı kontenjanını da forvete harcayabilen bir yönetim varken pek şaşırılmaması gereken bir durum. Hikmet Karaman alışıktır gerçi böyle şeylere, gider yarın bir gün Konya'nın, Ankaragücü'nün falan başına geçer nasıl olsa son 10 hafta...

Konyaspor demişken bir diğer TD değişiren ekip de onlar. Raşit Çetiner'le daha 2. haftadan yollar ayrıldı. Sebep nedir tam bilmiyorum ama Konyasporlular genelde memnun bu karardan. Yerine Giray Bulak'la falan görüşüldüğü yazıldı ama şimdilik yardımcı antrenörle devam etme kararı almışlar. Bu da aslında alışılmadık bir durum, Yılmaz Vural gibi adam kenardayken yapılır mı bu yahu?

Bir-iki normaldir dedim ama üçüncü haber de bugün geldi. Galatasaray yenilgisi sonrası "hakem hakkında konuşmak istemiyorum ama..." diye başlayıp artistiğini yaptıktan sonra basın toplantısını terkeden Engin İpekoğlu'nun görevine son vermiş Kocaelispor yönetimi. Sanırım Manisa'dan yedikleri 4 golün sebebinin de hakem olduğuna inandıramadı yönetimi.

Başlığa kıyım dedik ama "kıyılanların" bu işe bizden çok taktığını pek sanmıyorum, nasıl olsa piyasa onların. Üç gün sonra "hocam yönetimle aran nasıl?" dedikleri teknik direktörün yerine geçiverirler o akşamüstü...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

1 yorum:

Ögeday Karabulut dedi ki...

Engin Hoca hakkında konuşmak istemiyorum ama ... :P
Adamdaki şansa bakacak olursak,son 3 haftada zaten taraftar desteğini almış ve oturmuş bir takımın ekmeğini yedi.Kocaelispor'un TSL ye çıkması o gün kutlama otobüsünde bulunan Engin İpekoğlu'nun ya da İbrahim Karaosmanoğlu'nun başarısı değildi kesinlikle ama havadan damlayıverdiler.Başkanı tanıyor olsam ''en iyi top toplayıcı,TSL ye çıkmamızda çok emeği geçti'' diye ben de olabilirdim orada.

Ben bunları niye yazıyorum ki Kocaelisporlu değilim,maksat iftara kadar vakit geçsin :D

Related Posts with Thumbnails