Suat Kaya & Gaziantep BB

Suat hoca istifa etmiş G.Antep BB'de, benim için sürpriz oldu bu haber. Alınan sonuçlar sebep olarak gösterilmiş ancak kadro kalitesine göre çok da kötü bir yerde sayılmaz Antep BB, en iyi oyuncuları Galatasaray'dan kiralanan gençler olan bir takımdan söz ediyoruz. Attığı, yediği denk; belli bir barajın üstünde puan toplamış bu takım. Ayrıca yenildiği takımlardan Kasımpaşa lider, Diyarbakır da play-off'un iddialı takımlarından; çok beklenmedik sonuçlar olmasa gerek. Neden böyle bir yapılanmaya gidildi, anlamak zor.

Ben Galatasaray yönetiminin yerinde olsam bir dakika durmam, Suat Kaya'yı Beylerbeyi projesinin başına getiririm. Böyle genç ve yetenekli bir takımı en iyi yönetecek hocalardan biri Suat Kaya, üstelik Galatasaray altyapısı geçmişi de var. İlyas Tüfekçi'nin yeni gelmesi benim bu isteğimin bir hayal olarak kalmasını sağlayacak büyük ihtimalle ancak Galatasaray ikinci takımından katkı alacaksa bunu sağlayacak olan kişiler Suat hoca gibi hem yarışmacı, hem de gençlere şans vermekten korkmayan hocalardır.

Cafercan sezon başında iyi bir çıkış yapmıştı ama takımın form grafiği ona da yansımış gibi son haftalarda. Tek tük attığı goller dışında pek sesi çıkmıyor bu sene. Çıkış yapan oyuncu Uğur Erdoğan oldu bu sezon. 5 golle Mustafa Şahintürk'ün ardından en golcü oyuncusu durumunda takımın. Bank Asya'da belli bir isim yaptı kendine, önümüzdeki sene onu bonservisiyle isteyen takımlar çıkacaktır. Efecan da iyi süreler aldı ilk yarıda ama Suat hocanın gidişi diğer genç oyuncuları olduğu gibi onu da etkileyecektir.

Gaziantep BB yönetimiyle konuşup, oynatmayı düşünmedikleri oyuncuları başta Beylerbeyi olmak üzere diğer kulüplere kiralık vermek en mantıklı hamle görünürdeki. Gerçi elimizdeki genç potansiyelini doğru yönetememek Galatasaray'ın en temel sorunlarından, bu da üstüne konuşulması gereken konulardan...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

5 yorum:

papaz dedi ki...

Suat Kaya ile ilgili Ordu'dan çok şikayet var, oyunculara çok küfür ediyormuş, çok sert davranıyormuş dediler, güvenilirdir bunu seven kaynaklarım.

pclion dedi ki...

Metin hocam, ben dışardan gördüğüm kadarıyla konuşuyorum tabii ki. Galatasaray kariyeri boyunca efendi bir adam olarak bilindi Suat Kaya. Teknik direktörlük kariyerinde de bence nereye gitse başarılı oldu, aynı anda genç oyuncular konusunda çekincesi olmaması da büyük bir artı benim için.

Eğer duyumların doğruysa bu davranışları tasvip etmen mümkün değil, o ayrı...

papaz dedi ki...

aynen ben de çok şaşırmıştım duyunca. bu arada seven yazmışım ne geçtiyse o anda aklımdan, bunu söyleyen kaynaklarım olacaktı, yönetimden bir arkadaştı.

Gala's dedi ki...

PCLİON çok güzel yazılar yazıyorsun. tebrikler. yazını ultrAslan a koyuyorum. altına kaynak gösteriyorum. seninle msn de tanşmak konuşmak bile isterim.

apaç dedi ki...

beylerbeyi iyi de gelirmi ki acep yardımcı antrenörü cafercan?

malum, çıkmaz onsuz.

Related Posts with Thumbnails