The IT Crowd

Futbol gündeminin yoğunluğundan futbol dışı yazılarımı erteleyip duruyordum son zamanlarda. Hazır gündem nispeten durulmuşken aradan çıkarmak lazım. Bir süredir ara verdiğimiz dizi tanıtımlarıyla devam edelim.

The IT Crowd daha önce tanıttığım dizilerden bir çok yönüyle farklı bir yapım, en başta bir İngiliz mizahı örneği. Coupling'e aşina olanlar bilir, durum komedisi İngiliz mizahının en temel öğesidir. Buna sıklıkla rastlıyoruz The IT Crowd'da. Bir diğer ilginç özelliği de diğer dizilere göre oldukça kısa sezonlara sahip olması, üçüncü sezonunda olmasına rağmen toplamda sadece 16 bölümü yayınlanmış durumda.

Üç ana karakteri var dizinin; Roy, Moss ve Jen. Roy ve Moss şirketin IT departmanın teknik elemanları. Şirket çalışanlarının bu ikiliye karşı olan tutumu biraz abartılı da olsa oldukça iyi şekilde işlenmiş. Bilgisayarla az çok ilgilenen herkesin başına gelen olaylar, toplum genelinin bilgisayar ve teknolojiyle ilgili kişilere olan bakış açısı çok iyi yakalanmış ve diziye aktarılmış.
"Hello IT. Have you tried turning it off and on again? ... OK, well, the button on the side. Is it glowing? ... Yeah, you need to turn it on. Err, the button turns it on."
gibi olağanüstü bir repliği bizlere kazandırması bile IT Crowd'ı saygın bir komedi olması için yeter de artar bile.

IT Crowd'ın 3. sezon 4. bölümü geçtiğimiz günlerde yayınlandı, 2 bölüm sonra sezon finali olacak dizinin. Uzun sezonlardan sıkıldıysanız; kısa, eğlenceli bir deneyim istiyorsanız The IT Crowd bence izlenmeniz gereken dizilerden biri. Çok geç kalmış sayılmazsınız bu müthiş yapımı izlemek için...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

3 yorum:

Dobrowski dedi ki...

ben sadece 1. sezonu izledim. harika dizi. =) karakterler çok orjinal abartı olmasıda daha güzel oluyo salça saçarak güldüğüm dizidir kendisi hehehe

os dedi ki...

bahsettiğin o açıp kapatır mısınız repliğinin teybe kaydedilmiş olması da bambaşka bir güzellik :)

her karakter ayrı bi şahane,ama benim favorim Douglas.

son bölümdeki röportaj sahnesinde kendimden geçtim.

April :
Can you be more specific?
I'm trying to picture your role
in Reynholm Industries.

Douglas:
Well, I'm the boss,
head honcho, el numero uno, Mr Big,
The Godfather, Lord Of The Rings,
the Bourne Identity, er...
Taxi Driver, Jaws.
I forgot the question, quite a
while back.
Who are you again?

gözümden yaş geldi gülerken :))) ayrıca Internet mevzusu da şahaneydi..
Jen sağolsun :)
"is this the internet ? the whole internet ?"

"Wireless" muhabbeti keza.. o da takdire şayan.

son bölümde takılı kaldım ben eheh :) hakikaten bahsettiğin gibi bi dizi, ben acayip keyifle izliyorum.

Dobrowski dedi ki...

salça = salya

gereksiz detay =)

Related Posts with Thumbnails