Konyaspor 1-2 Fenerbahçe || Tartışmanın Başkenti Konya...

Yine bir el tartışması, yine Konya, yine bir Fenerbahçe maçı. Hakem 2005'teki benzerinde olduğu gibi maçın akışını değiştiren bir karara imza attı Konya'da. Önder iki kolu açık, belki de sadece kaleciyi rahatsız etme amaçlı çıktığı topta Oğuzhan'ın da katkısıyla bir anda gol atarken buldu kendini. Hakem baştan doğru kararı vermesine rağmen yan hakemin kararsızlığına kurban gitti. Dudaklarından net bir şekilde "Ofsayt sandım" dediği okunuyordu 4. hakeme. Pozisyon el, bunla ilgili söylenecek şey az. Bir de pozisyonun gelişimi sırasındaki bariz kaleci hatası var. Oğuzhan beğendiğim bir kalecidir ancak o ortayı elle kontrol edebilirdi, en kötü ihtimalle geldiği yöne yumruklaması gerekirdi.

Aslında maçın büyük bir bölümü o kadar kötüydü ki yazacak bir şey bulmakta zorlanıyorum. Konyaspor, Ankaragücü, Hacettepe, Gençlerbirliği, Denizlispor, Kocaelispor; bunların hepsi şu oyun düzeniyle, kadro yapısıyla banko küme düşmesi gereken takımlar. Bu organizasyon yoksunu takımlar ligin seviyesini aşağı çekiyor.

Maç öncesi forveti Veysel olan bir takımın nasıl gol atabileceğini kafamda kurmaya çalışırken oyuna baktığımda Konyaspor kadrosunun belki de en iyi oyuncusu olduğunu farkettim. Bu Konyaspor için ne kadar iyi bir şey, orasını bilemem. Geçenlerde Murat Erdoğan'a baya giydirmiştim ancak ondan da kötü bir oyun kurucu performansına şahit oldum bugün Fahri Tatan sayesinde. Çok arıyorlar mı bu oyuncuları, merak ediyorum.

Fenerbahçe hakkında aynı şeyleri yazmaktan sıkıldım ama bu felaket futbolla bir adım ötesini göremez Fenerbahçe. Her deplasman bu kadar şanslı olmayabilirler. Oyunu karşı sahaya bile taşıyacak enerjileri yok, kanatları yok, orta sahaları yok. Kadro zaafiyeti iki,üç oyuncuyla giderilecek gibi değil. Son dönemde topladıkları puanlara rağmen üç büyükler arasında en kötü durumda olan takım...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

3 yorum:

apaç dedi ki...

bu sezon izlediğim en kötü maç diyecem; ama biliyorum daha kötülerini de görecek, maruz kalacağım.

tekniği taktiği olmayan iğrenç bir maçtı.

ne seyirci, ne futbol, ne de hakem. tek bir güzellik yoktu bugün sahada.

cihan haspolatlı'yı arar mı bir takım alllah aşkına!?

konya düşmüştür.

kutlu olsun.

selaminko dedi ki...

valla o gol sayılmadıgında en basta onder itiraz etmedi. sonra baktı gol yanlıs görmediysem hayır anlamında işaret parmagını salladı. yazık oldu. mac keyifsizdi ama konyaspor oynadı. veysel cihanın yanına onun indirdiği topları toplayacak birini bulursa konya ligde kalır.

aksilaz dedi ki...

fenerbahce=serefsizlik olay bu kadar acık ve net...
igrenc bi takımları var.hakemler normal standartta yönetse maçlarını sezon boyun alacakları mac sayısı 10 u gecmez, geçemez.ancak hakemler hemen hemen her maclarında arka cıkıyorlar.yazıklar olsun böyle lige.

Related Posts with Thumbnails