Futbol Blog 8.Bölüm

Bu hafta da gelenek bozulmadı, canlı yayın aktarmalı bir başlangıç oldu programa. Bütün garip gelişmeler de Futbol Blog'u mu buluyor yahu?

Blog tanıtımında bu hafta Kale Arkası ve Parmak Arası Terlik vardı. İkisi de bildiğim, ara ara göz gezdirdiğim bloglardan. İki bloga da tebrikler.

Bu haftaki 5 yazı benim oldukça hoşuma gitti açıkçası. Başta Jesus Almeyda'dan Nankatsu var tabi. PCLioN FC'den önce almak istediğim iki blog ismi vardı. Birisi PCLioN'dı doğal olarak, diğeri ise Nankatsu'ydu. PCLioN FC isminin çıkış noktalarından birisidir yani Nankatsu. Ali abinin Nankatsu'dan girip Tsubasa'nın ayağında çok top tutan bir oyuncu olduğundan çıkması benim ve benim gibi Tsubasa'yla büyümüş bir çok kişinin suratında kocaman bir gülümseme oluşturmuştur diye tahmin ediyorum. Jesus da buraya yorum bırakmayı ihmal etmeyen arkadaşlarımızdan, kendisine selam edelim burdan.

Eray'ın blogunda çıkan yeniliğe ihtiyacı olan 10 oyuncu ve Ata'nın blogundaki Kalenga'lar yazısı bu haftaki yazılar arasındaydı. Çok iyi yazılar çıkıyor ikisinin blogunda da, takip edilesi bloglardan. Borges'in Hertha Berlin-Galatasaray maçı hakkındaki derin analizi -ki müthiş bir yazıdır- ve Top Cambazı'ndaki Blog do Romario yazıları diğer tanıtılan yazılardı.

Kısa pas bölümünde ise İspanya'daki şike skandalı, Akbaba beşlisinin 25. yılı ve Arjantin'deki şampiyonluk yarışı aklımda kalan konular. Programda en geniş değerlendirilen konu ise Ballon D'or ve Cristiano Ronaldo'ydu. Bu hafta resme onu koymam gerekliydi aslında ama Tsubasa varken gönlüm razı olmadı pek...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

2 yorum:

Temur dedi ki...

Benden de selamlar Pclion. Tsubasa ile büymemiş bizim yaş grubumuz birileri var ise blogunu takip eden bir zaahmet youtube'dan falan izlesin de bu fani hayattan boş bir şekilde göçmesin

Robaggio dedi ki...

selamlar,
bu hafta programı izleyemediğim gibi ne var ne yok haberim de yoktu. Benim yazılarımdan birinin paylaşıldığını sayende öğrenmiş oldum. Teşekkür ettim.

Related Posts with Thumbnails