Benfica 0-1 Metalist || İkinciyiz...

Futbolun adaleti buysa ben bu oyundan nefret ediyorum. Metalist'in kaleye şutu bile yokken, kalelerinde 6 tane net pozisyon vermiş, ikisi direklerden dönmüşken gidip abuk subuk bir topun gol olması akıl alır gibi değil. Sadece bir maçta da değil, bunu Galatasaray ve Olympiakos maçlarında da yaptılar. Futbolun bir tanrısı varsa açık ve net bir şekilde bu takımın taraftarı, bu belli. Benfica maça önem vermese, Metalist vurup geçse hiç umrumda olmazdı ama ağız dolusu küfür edesim var şimdi. Galatasaray-Metalist maçını stadta izlememe rağmen bu kadar sinirlenmemiştim. Yahu adamların kalecisi 82. dakikada topu oyalamaya çalışıyor, sonra buldukları tek pozisyon gidip gol oluyor. Vücut kimyam bozuldu resmen.

Neyse, olan oldu artık, zor yoldan gideceğiz. Tek avantajımız saha avantajı olacak, onun dışında eşleşeceğimiz rakibin bizden eksiği olmayacak, Aalborg'u bir kenara koyarsak. Fizikli, rakibe yıldırmaya yönelik oynamayan her takım kabulümdür, Galatasaray tur şansı hala %50'nin üstünde. Yarınki kura çekimi sonrası daha detaylı bir değerlendirme yaparız elbette, şimdi ülke puanı zamanı.

Muhtemel rakiplerimiz şöyle;

Bordeaux, Werder Bremen, Shaktar Donetsk, Marsilya, Aalborg, Fiorentina, Dinamo Kiev, Zenit...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

1 yorum:

barış dedi ki...

tekme atarak maç kazanmayı açıkçası ne mücadele futboluyla ne de kazanma hırsıyla bağdaştırabileceğimizi düşünüyorum.o yüzden hiç de helal olsun demeyeceğim ben bu takıma çünkü bu fizikli, rakibi yıldırmaktan çok taban göstererek rakibi yıldırmaktır.

kura çekimine gelirsek en korktuğum takım tabii ki zenit ama ukrayna, belarus, rus, isveç, norveç, finlandiya takımlarının oynadığı futbolu sevmememden dolayı ben de dinamo kievle shaktarı istemiyorum.yoksa onları eleme ihtimalimiz fiorentinayı eleme ihtimalimizden düşük değil.ama yine de genel kanının aksine ben de zenit dışındaki herhangi bir takıma karşı az da olsa favori olan tarafın galatasarayın favori olduğunu düşünüyorum.

Related Posts with Thumbnails