Manchester United, Galatasaray & Eyüpspor

Başlık biraz ilginç gelebilir, bu takımların nasıl bir ortak özellikleri olabilir diye düşününce ama resme bakınca eminim herkesin yüzüne bir gülümseme oturmuştur. Zamanında çok konuşulan bir olaydı Manchester United ve Galatasaray'ın resmi sitelerinin aynı temayı kullanması, Eyüpspor sağolsun bu konuya yeni bir açılım getirmiş. Manchester United'ın resmi sitesini tasarlayanlar, temalarının Türkiye'nin dört bir yanında kullanıldığını biliyorlar mı acaba? Warezci milletiz vesselam!

Hazır Eyüpspor'a gelmişken kadroda kimler var, kimler yok diye şöyle bir bakayım dedim ve eski Beşiktaşlı Güven Kocabal'a rastladım. Beşiktaş'ta ağır bir sakatlık geçirmiş ve gözlerden kaybolmuştu. Fazla uzağa gitmemiş anlaşılan! Bir de Ferhat Çerçi var. Kendisini FM'den mi hatırlıyorum, yoksa aklım bana Alessio Cerci'yle ilgili bir oyun mu oynuyor bilmiyorum ama bu isim de uzak gelmedi pek. Bank Asya'dan aşağısını pek takip edemiyorum açıkçası, çocukken Galatasaray sayfasından sonra açtığı ilk sayfa alt ligler sayfası olan biri olarak pek hoşlandığım bir durum değil bu. Geçtiğimiz sene Beylerbeyi'ni takip etmiştim ama o da maç maç, daha çok oyuncular bazında. Ligin geneli ve Eyüpspor hakkında bilgisi olan arkadaşlar yeri gelmişken bizleri bilgilendirebilirse güzel olur...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

11 yorum:

caglar dedi ki...

ferhat çerçiyi fmde oyuncu arama yerinden Alessio Cerci aratırken sürekli karşına çıkmasından dolayı hatırlıyor olabilirsin çünkü ben ordan hatırlıyorum

os dedi ki...

geçen sene balıkesirspor'dan gelen Erhan vardı da, bu sene balıkesirspor'a geri döndü erhan..

1 maç oynamış 2 ay sakatlık.. 2 maç oynamış 1 ay sakatlık.. bıktırmış eyüpspor'u anlayacağanız, geri döndü balıkesir'e..

aslında çok iyi yerlere gelebilecek bir adamdı, harcanıp gidecek işte sakatlıklar yüzünden.

Adsız dedi ki...

Uğur, Güven Kocabal'ın bahsettiğin sakatlığı eğer bacağının kırılması olayı ise; o sakatlığı İstanbulspor'da yaşadı. Fenerbahçe maçında Mustafa Doğan kırmıştı bacağını. Halâ gözümün önündedir, seneler geçmesine rağmen.

pclion dedi ki...

Yok Çağrı, o değil. Zaten o sakatlıktan sonra toparlanıp Beşiktaş'a yükselmeyi başarmıştı. Daha sonra sakatlıklar sebebiyle Beşiktaş'ta göremedik kendisini, ben öyle hatırlıyorum. Söylediğin sahneyi ben de unutmadım ama elim gitmedi yazmaya açıkçası. :)

father vic dedi ki...

eyüp değil de aynı grupta yer alan semtimin takımı sarıyerspor'da ender salkan(bursalı ender),yasin sülün ve göksel akıncı(göztepe,antep,diyarbakır vs) oynuyor..tam bir yıldızlar topluluğu oldular =)))

scugnizzi dedi ki...

uğur eyüpspor hakkında detaylı bilgi verebilirim. eyüplüyüm ben. :)

Emre Bozkurt dedi ki...

eyüpspor fortis t.k sında gebzesporla eşleşdi bende gebzede oturyorum inşlah yeneriz şunaları zaten eyüpspor çokda iyi değil :D

Adsız dedi ki...

Yıllar yıllar önce Galatasaray altyapısında Fatih Akyel ile birlikte olan Fatih Çerci diye bir oyuncu vardı.

Adsız dedi ki...

Galatasaray Bayrampaşa futbol Okulu Sorumlusu'dur Fatih Çerçi..

Galatasaray Dergisi 80. sayı syf. 132

Burak dedi ki...

Resmi siteyi bir ara ben yapıyordum fakat bir ara irtibat koptu klup baskanı bu süre zarfında daha prf.calısmak ıcın bır sırketle gorusmus ve bu tasarımları yaptırmıs.Tabı bu kendı secımı değil.
1 kez yapıldı ve bır kez daha guncellenmedı.Bunun ıcın bir calısma içerisine girecegim.
Ferhat çerçi bundesliga 2 tarıhının en hızlı gol atan oyuncusu oldugundam hatırlayabılırsın.Evelki yıl Kocaelıspordaydı belkı ordan hatırlarsın belkide Şıvanştayger =) e benzedıgınden hatırlarsın.Kaliteli topcudur bundesliga 2 de adından zamanında söz ettirmiş oyuncudur.
Eyüpsporla ilgili baska detaylar için benim nacizane blog da yararlı olabılır umarım.
Ne yalan soliyeyım tuttugum takımı burda haber olarak gormek heyecanlandırdı beni.

bonaventure dedi ki...

http://www.manisaspor.org.tr/#

baya bir yaklaşmış:)

Related Posts with Thumbnails