Hakan Şükür Esprileri


Benim gibi futbolla tanışması 90'ların ortasında olmuş neslin derinden maruz kaldığı esprilerdi bunlar. Televole'de düzenli olarak izlerdik bunları, bazen sırf Hakan olduğu için gülerdik de. Hani sevdiğiniz, hayranı olduğunuz biri espri yapınca esprinin komikliğinden bağımsız olarak sırıtırsınız ya, bizim neslin Galatasaraylıları da bu esprilere gülmüşlerdir zamanında. Hadi biz unuttuk, küçüktük falan ama ergenliği ve gençliği bu esprilerle geçmiş insanlar olduğunu düşününce üzülmemek elde değil.

Alkışlarla Yaşıyorum'a bakarken rastladım bu iki videoya, birisi Hakan Şükür'ün saf, işlem görmemiş esprilerinden oluşan bir TGRT videosu, diğeri ise zamanında ATV'de yayınlanan, şimdilerde ana haber bülteni anlatıcılığına soyunmuş olan Korcan Karar'ın hazırladığı ŞOK programının Hakan Şükür esprileri ile ilgili bölümü. ŞOK'u da analım yeri gelmişken, bize pasamet gibi bir efsaneyi kazandırmışlığı vardır bu programın...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

15 yorum:

Unknown dedi ki...

ilk videoda baya baya kopuyolar alpay ogün falan...çok eğlenceli olmuş.ikincide de arkadaki adamın ciddiyeti süperdi."bakalım bundan sonra da hakan bey tv programlarına çıkıp çalıntı esprilerle şirinlik taslamaya kalkışıcak mı?"

ally dedi ki...

hakan hakkaten bi zamanlar böleydi ya hayal meyal hatırlıorum kralıma bak be nerden nereye....

Flying Dutchman dedi ki...

sonra da bana "abi bu adamı niye sevmiyorsun" diyorlar...:))))

Adsız dedi ki...

3-4 yönetim eleştirisiyle ultraslan veya çoğu kişi silmiş Kral'ı yazık

Her neyse Kral'dır her zaman.GÜzel olmuş ilk video

Adsız dedi ki...

allahııııııııım alpayın tipe baaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkk

Beercholic dedi ki...

o değil demek ki zamanında en ufak, en önemsiz saçma sapan esprilerde bile özgünlük aranıyormuş. şimdi herkes, herşey çalıntı olmuş sorup sorgulayan yok.

Cenky dedi ki...

Biracıya katılıyor Hakan Şükür'ü sevmeyene şaşıyorum :D

Serhat dedi ki...

İtalya'da neden tutunamadığı belli :)

cingibi dedi ki...

hiç bir şey onun attığı golleri yada gol krallığını silemez belki ama ona olan saygı ve sevgimiz futbolu bıraktıktan sonra gittikçe azalmakta
KÜÇÜK hakan zaten yeterince üzüyor Keşke Büyük hakanımızda gerçek bir galatasaraylı gibi davransa ve konuşsa

M.T dedi ki...

Yaşlandık bee

Majesty dedi ki...

İlk video süpermiş, iyi gırgır dönmüş. İkinci videodaki kitaptan ise bende de vardı, onlarca sayfa böyle geyik, aman allahım. Bulamıyorum ama kitabı çok aradım geçenlerde. Bu arada ŞOK'daki muhabir Kadir Çetinçalı.

ike144 dedi ki...

abi ben de yeni bir blog kurdum da.. http://bayrakadam.blogspot.com
bir video yüklemeye çalısıyordum alkışlarla yaşıyorumdan, önizlemede sanki olmuş gibi gözüküyor, ama yayınladıgımda video yok :( nasıl yüklenio bi sekilde anlatma fırsatınız war mı?

pclion dedi ki...

İke,

Blogunun ismini beğendim, onu söyleyeyim önce. :) Alkışlarla yaşıyayorum'da ilgili video sayfasına girdikten sonra sitene ekle kısmında yazan kodunu eklemen yeterli. Ben bir de fazladan center kodu ekliyorum ortalaması için ama o olmasa da olur.

ike144 dedi ki...

Teşekkürler abi öncelikle :) aynen öyle yapıyorum ama videoyu göremiyormuş çoğu kişi, görenler de açılmıo diyorlar.. Neyse artık bir çaresine bakıcaz teşekkürler yardımın için :)

tesla dedi ki...

röportajı yapan da kadir çetinçalı sanırım.

Related Posts with Thumbnails