1 Sene, 365 Gün, 828 Yazı...

İnsanın kendini ya da kendi ürettiği bir şeyi anlatması zordur derler ya, hakikaten öyle. Çeşitli forumlarda başlayan futbol yolculuğumuza geçtiğimiz sene bugün blog tutarak devam etmeye karar vermiştim ama aklındaki bu muydu derseniz evet diyemem. Başlangıçta sadece forumlardaki yazılarımı arşivlediğim yer olarak düşündüğüm, adı üstünde fazla kafa yormadan ilk aklıma geleni yazdığım bu blog ben yazdıkça büyüdü, büyüdükçe siz okudunuz. Okundukça ben daha çok yazmaya, yazdıklarımın daha iyi olması için üstüne düşmeye başladım ve bugüne geldik.

1 sene içinde tam 828 yazı yazmışız, bunların çoğunda da herhangi bir görselle geçiştirmeyip altına meşrebimizce bir şeyler karalamışızdır. Dikkat aralığım pek yüksek değildir benim aslında, dönüp şu bloga bakıyorum da gerçek bir motivasyon olmadan yapılacak iş değil hakikaten. Ben biraz şanslı blog yazarlarındanım, benden önce tek yorum almadan bu işi götüren Aceto'nun, Dutchman'in, Borges'in, Tardini'nin, Lambuja'nın, Noat Samisa'nın arkasından geldim. Blog kültürü daha oluşma aşamasındayken bunu anlamayan, takımıyla ilgili beğenmediği bir şeyi okuduğunda küfürler eden insanları onlar çektiler. Ben yeni yeni yazmaya başladığımda blog okuyan, blogların ne olduğunu bilen insanlar zaten vardı, ben yazdıkça beni de okumaya başladı bu insanlar. Bugün az çok okunan bir bloga sahipsem bunda yukarda saydığım isimlerin de payı vardır. Salih'i bir kenara ayırıyorum zira beni blog tutmaya teşvik eden, ilk adımı atma cesaretini göstermemi sağlayan kişidir kendisi.

Bloga hatrı sayılır bir zaman ayırıyorum, emek sarfediyorum belki ama blogun bana geri dönüşü tahminimden de öte oldu bu bir sene boyunca. İki-üç yorum gelsin, yazdıklarım okunsun diye beklerken hayranı olduğum insanlarla tanışmamı, aynı masaya oturup konuşabilmemi sağladı bu blog bana. Ulusal bir kanalda fikirlerimi ifade edebilme şansına sahip oldum bu sayede. Yorumlarla ya da mail yoluyla teşekkür edenler, beğenilerini sunanlar oluyor bazen yazılar için. Benim de sizlere teşekkür etmem gerek aslında...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

34 yorum:

Spooky dedi ki...

Benim de sana teşekkür etmem lazım Uğur...
Sonuçta medyanın sığlığında okuyup tartıştığımız bir mekan oldu burası.
Sağol.

Adsız dedi ki...

tebrik ederim ugur, uzun yıllar yazarsın umarım.

Thiam Jaba dedi ki...

hep böyle devam hocam.

Uprising dedi ki...

ugur hocam pasta süper duruyor :) şaka bir yana blog takibine gecen sene temmuz ayında başlamıştım ve sninlede zannediyorum 3.postunda tanıştım 1 yıldır okumadıgım postun olmamıştır hep böyle dewam etmen dileğiyle başarılar..

Haketo Zaman dedi ki...

Tebrikler Uğur.

Sinan Kolat dedi ki...

Belki en zevkle, en merak ederek okuduğum blog. Uğur tebrikler, ellerine sağlık.
Konsantrasyonunu topla da yazmaya devam et.

Aslantepe dedi ki...

internetin doğası gereği ulaşılabilecek blog,site çok ama bunu gerçekten önemseyerek yapan pek fazla yer yok. bu blogu takip etmek, yorum bırakmak bir zevk. önümüzdeki yıllarda da mevcut tavrını koruyacağını, niteliğini de arttırarak yoluna devam edeceğini umuyorum.

Tassadar dedi ki...

Takımını çok seven bir Galatasaray taraftarı olarak diğer takımı tutan arkadaşlarıma gururla tavsiye ettiğim sayfana nice yaşlar olsun,

Emeğin için çok teşekkür ederim.

cingibi dedi ki...

Bizde sana teşekkür ederiz pclion(uğur) özelliklede diğer bloglarda görmediğimiz konularda yazdığın yazılar için
iyiki varsın

Erdem Karakuş dedi ki...

Tebrikler. Madem bir yıl geçmiş, belki de bir şeyler değişmelidir. Bir öneri; belki blog görünümünü değiştirmeyi düşünürsün.

pclion dedi ki...

Erdem, bir daha değiştirirsem temiz bir dayak yiyeceğim konusunda şüphelerim var. :)

Hepinize çok çok teşekkür ederim arkadaşlar...

Flying Dutchman dedi ki...

Uğur benim bu blogda gördüğüm en güzel şey, her yazının bir öncekinden daha iyi olması ve sürekli kendini geliştirme içinde olmandır. Blogda ilk yazdığın yazılarla son 2 haftadakileri oku mesela. Ben arada yapıyorum bunu. Fark edeceksin

nice yıllara...

Volvox dedi ki...

Tebrikler nice yıllara.

sinem dedi ki...

bana gerçekten bişeler öğreten nadide bloglardan, en bi sevdiğim pclion :) daha çok yıldönümleri kutlarsın umarım :)

csyasoo dedi ki...

Devam yıldızın aslanı

tanjue dedi ki...

Benim daha doğrusu bizim de sana ayrı bir teşekkür borcumuz var biliyorsun:) Başta buradaki güzel paylaşımların olmak üzere herşey için teşekkürler. Bu arada bir Trabzonsporlu olarak şunu söylemeliyim. Ben de benzer şekilde beni blog açma konusunda iştahlandıran isimleri saymaya kalksam Aceto'dan sonra sayacağım isimlerin başında gelirsin sanırım. Umarım emeklerinin karşılığını çok daha iyi alabileceğin yerlere de gelirsin ileride. Bize burası yeter ama sen çok daha iyi yerlere de layıksın bu ülke standartlarında. Nice senelere...

siriusjames dedi ki...

İlk defa 3 Şubat'ta Sivas maçının rövanşından önce girmiştim bloga. O zamandan beri de kaçırdığım bir yazı olmadı zaten. Okumayı en sevdiğim 2-3 blogdan birisi. Umarım hep böyle devam edersin Uğur, nice yıllara.

steven_stiffler dedi ki...

Hayırlı olsun,nice yıllara kardeşim...

TF'da en sevdiğim Galatasaraylı :p

Özgür Şeker dedi ki...

Hayırlı olsun, tebrikler.

omer26 dedi ki...

Sevgili Uğur,

Kaliteden ödün vermeden hazırladığın yazılarının takipçisi olmaya devam edeceğim.

Turgay Keskin dedi ki...

Keyifli ve doyurucu yazılarının devamı dileğiyle, nice yıllara, yazılara... :]

Alper Öcal dedi ki...

Nice Senelere Uğur.

Makinayı, futbolu bırak dışarı bak ama biraz da. Demedi deme :)

Borges dedi ki...

Ugur, nice senelere. Acikca söylemek gerekirse ben Ekrandaki Ugur'u daha cok begendim. Blog bence henüz potansiyelini tam olarak yansittigin bir yer olamadi senin. Burasini begenirim ama daha cok burasinin bugünden cok daha iyi olacagina dair tasidigim umut vardir. Daha önceden de söyledigim gibi bes yil sonra cok daha güzel bir yerde ve baska sürprizler yasanacaktir..

Nice senelere ;)

painkiller dedi ki...

tebrikler nice senelere :)

Unknown dedi ki...

Nice senelere Uğur..

Bloga başladığında başarılı olacağına inanıyordum gerçekten öyle de olmuş gibi görünüyor geçen 1 senede..

Noat Samisa dedi ki...

En kısa zamanda yıldönümü pastasını istiyorum, bol çikolatalı olanından hem de. :)

Nice yıllara...

apaç dedi ki...

bir kez daha, bu güzel yer için teşekkür ediyorum sana uğur.

nice nice mutlu senelere..

Beercholic dedi ki...

tebrikler, bir fenerbahçeli olarak severek okuyoruz yazılarını..

Protanopia dedi ki...

Nice güzel yıllara...

YbSEN dedi ki...

Pazar günü Milliyet Pazar ekinde farkettim blogların bu kadar etkin olduğunu. Pazartesi gününden beri başta BİY yönlendirmesiyle birlikte bloglarınızı takip etmeye çalışıyor arşivlerinizi kurcalıyorum...

Ne diyeyim. Helal Olsun... Selam Olsun

Başarılarınızın devamı :)

Fatih dedi ki...

tebrikler.

yuruyedur...

stakdas dedi ki...

Kalemin tükenmesin Uğur...

akaya dedi ki...

Nice yıllara Uğurcuğum. Blog performansını derslerine de yansıtmanı dilerim. :D

Brain Damage dedi ki...

tebrikler... nice yıllara senelere yazman dileğiyle:)))

Related Posts with Thumbnails