Galatasaray Dergisi & Milliyet Pazar

Bugünü blogun reklamını ayıracağız gibi, görünen o. Az önce Galatasaray dergisinin Ağustos sayısında blogdan bahsedildiğini öğrendim. Yazılan sözler o kadar güzel ki duygulanmamak, gururlanmamak elde değil. Blogun doğum günü için bundan daha güzel bir hediye olamazdı, Mehmet Şenol abimize ve tüm Galatasaray dergisi ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Bir arkadaşım scan edip gönderdi sayfayı, yazılanları buraya da aktarayım.

Sevgili arkadaşımız Uğur Karakullukçu'nun Galatasaray ağırlıklı müthiş blogu. Genç yaşına rağmen yazıları ve birbirinden ince analizleriyle genç kuşak Galatasaraylı yazarlar arasında giderek sivrilmeye başladı, haberiniz olsun. Takip etmeden olmaz.Bir diğer medya geri dönüşü ise geçtiğimiz haftasonu yayınlanan Milliyet Pazar'dandı. Bülent Timurlenk'le futbol blogları üzerine yapılan sohbetin yanında 'Blog yazarları ne diyor?' bölümünde bizim de görüşlerimize yer verdiler. Hoş, 5-6 paragraf yazı göndermiştik yazılanlardan çok hit bilgilerimizi geçmişler. Yine de güzel bir şey tabii insanın adını orda görmesi.

Reklamlar bitti, yazılara geri dönelim artık...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

4 yorum:

CanKaplan dedi ki...

GS bloglarinin en iyilerindesin. Aynen devam, durmak yok.

firat selcuk dedi ki...

milliyet'in olayında herkesin başına aynı şey gelmiş sanırım uğur.. ben de 5-6 paragraflık uzunca bir cevap verdim kendilerine.. o kadar şeyin arasında hepimizden 2'şer cümle almaları enteresan olmuş.. böyle bir şey yapacaklardı madem, hit sayımızı sorabilirlerdi sadece :)

bir de galatasaray dergisinde uzun uzadıya okunacak yazılar var mı bloglar hakkında yoksa bu koyduğun fotoğraftaki kadar mı ? uzun zamandır almıyorum dergiyi ama konu bloglarsa ve okunacak güzel bir bölüm varsa alabilirim tekrardan..

pclion dedi ki...

Yok, bu kadar blog bölümü. Sanırım bundan sonraki sayılarda da blog tanıtımları olacak, yukarda öyle yazılmış...

draffut dedi ki...

gs dergisinde ben de bugün karşılaşmıştım bu yazıyla, post'unuzu görmeden kısa süre önce. bi süredir blogunuzu takip ediyorum ve söyledikleri her şeyi hak ettiğinizi düşünüyorum..

Related Posts with Thumbnails