Galatasaray Forma Fontları

Elano transferi hemen her Galatasaraylı mutlu edecek türden bir transferdi şüphesiz ama onun imza töreninde mutluluğumu bir kat daha arttıran bir ayrıntı vardı, o da senelerdir kurtulamadığımız, kırtasiye yapıştırmalarından hallice fontlarımızın yerini okunaklı, çerçeveli beyaz fontlarımız almış. Belki abartıyorum gibi gelecek ama senelerdir her gördüğümde lanet ettiğim bir detaydı şu fontlar, siyah olması yetmiyormuş gibi bir de parlak ve buruşuktu. O fontu Galatasaray'a iki sene dayatanların aklından şüphe etmek gerek, göz var izan var. Galatasaray gibi bir kulüp için bu kadar zor olmamalı bu detaylar, hazırlık maçı yaptığımız amatör kulüplerin fontlarına bile imrenir hale gelmiştik. Baros'un imza töreni fotoğrafı aşağıda, aradaki farkı görmemek mümkün değil.

Neyse, geç de olsa sesimiz duyuldu bir şekilde, önemli olan bu. Geçen seneki forma serisi üzerine ne güzel dururdu şu font diye söylemeden edemiyorum, eğer imkan varsa bastırmayı isterim eski formalarıma bu fontu...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

18 yorum:

Spooky dedi ki...

Bu kadar olur yarım saat önce ben duşündüm bunu. Yeni font o kadar güzel gelmedi bana ama hem beyaz olması hem de yılların felaket fontlarından sonra mis gibi.

Panda dedi ki...

iş işten geçtikten sonra fontu düzeltseler neye yarar? futbolcu isminin yazıldığı yerde bir "ülker", birbirinden kötü formalar, iğrenç bir fontta t.telekom yazısı vs...çok geç kalmış bir font oldu..

Beğenmeyen dedi ki...

Baros'un olayı çok farklıydı! Tamamen Baros'un heyecanına bağlıymış o görüntü kirliliği. Tabi yersek.

Şimdiki fontlara gelince, öyle fotoğraftan belli olmaz bu işler. Perşembe günü maçta Tvden izlerken yine Sarı bölümde yazılanlar okunmayacak. O zaman bu yorumu hatırlarsınız.

bilog dedi ki...

Ülker yazısı da o fontla olsa ne güzel olurdu :)

Spooky dedi ki...

türk telekom yazısı konusunda bizim yapabileceğimiz bir durum yok. en azından şu ekonomik durumda sanıyorum bastıramazdı yönetim. elimiz güçlü olsa belki armaların dikilmesini de sağlayabilirdik...

formaların kötü olduğunu da düşünmüyorum.

"ülker" reklamınında 4 sene sonra olmayacağına inanıyorum. bu noktada şikayet edeceğimize bize düşenleri yapmamız gerek.

Evrim dedi ki...

Bu sene benzer saçamalığı Eskişehirspor ve Puma yapıyor. Kırmızı forma üstüne siyah düz font.

Alper Öcal dedi ki...

Fontun değişmesi önemli ama yapılan değişiklik sıradan geldi bana.

Bu arada göz var nizam değil, göz var izan var olacak Uğur. Hep yanlış kullanılır, sen de kurbanı olmuşsun.

Nizam demek kanun demek. İzan ise algı, anlayış anlamına gelir.

Selim Ugur dedi ki...

Fontun beyaz olmasi lazimdi bunu yaptilar sonunda.. Gorunce ben de cok memnun oldum..

Yalniz cift basamakli rakamlarin arasindaki aralik cok az, uzaktan numaralar zor okunuyor.. Keske numaralar biraz daha genis yazilsa idi..

Sonucta yine buna da sukur demek lazim..

pclion dedi ki...

Alper abi, aslında biliyordum ama dalgınlığıma gelmiş. :) Düzelttim...

Koray Gök dedi ki...

eski formaya yeni font bastırılıyor,en azından mecidiyeköydeki store da bastırmışlıgım var :)

berserk dedi ki...

uefa forma arkalarının parçalı olmasına izin vermiyor diye okumustum, var mı öyle birşey? Eğer öyleyse Elano' nun elinde tuttuğu forma UEFA da giyilmeyecek sanırım.

Spooky dedi ki...

@berserk
barcelona parçalı giyiyor şampiyonlar liginde...
öyle birşey olduğunu sanmıyorum.

uefa forma arkasına ve şorta reklama izin vermiyor.

firat selcuk dedi ki...

@spooky, dikkatli incelersen sampiyonlar ligi'nde barcelona formalarının arkasının duz oldugunu gorursun..

uefa cubuklu da olsa parcalı da olsa duz istiyor numaranın yazılacagı yeri.. oraya ya kare bir duz renk oturtulacak ya da arka dumduz aynı renk olacak..

efe dedi ki...

eski formaya yeni font olayı benim de içime sindi. tesadüfen profilo-boyner'de 53 liraya buldum geçen seneki formayı. sonra store gittim yeni fontu basar mısınız diye, ayıp ettin dediler. sırttaki ülker yazısından da böylece kurtulmuş oldum.

saLsa dedi ki...

Numarada olduğu gibi daha belirgin bir borde olsaymış kenarında daha iyi olurmuş.. Yine sarının üstüne gelen kısım saçma bir hal alıyor çünkü..

Beğenmedim bu arada ben çubukluyu, çok çok daha güzel olmalıydı.. Mor ve beyaz forma çok daha güzel ondan.. Kötü bir durum tabii bu..

Spooky dedi ki...

@franchi
evet doğru ben formanın geneli için konuştum meğer "forma arkalarının" demiş berserk. atlamışım okurken...

Adsız dedi ki...

@ salsa

parçalı diyecektin sanırım çubuklu yerine ;)

Adsız dedi ki...

iyi güzelde.. niye sari forma tekrar geri gelmez?
hane manchester maclarinda giydimiz...
keske diyorum...

MBC

Related Posts with Thumbnails