Galatasaray'ın Kiralık Gençleri #4 || Golcülerin Haftası

Galatasaray'ın genç golcüleri bütün gollerini bu haftaya saklamışlar sanırım. Bunlardan en çok dikkat çekeni ise Özgürcan Özcan oldu elbette. Devreye 1-0 yenik girmelerinden dolayı hocası ona ikinci yarıda şans verdi. O da Karşıyaka ağlarına 3 gol birden bırakıp 82. dakikada bu sefer alkışlarla çıktı oyundan. Umarım sakatlık vs. gibi sebeplerden değil, taktik gereği ya da alkışlatma isteğidir bu değişikliğin sebebi.

Özgürcan'ı U15'lerden beri takip etmeye çalışıyorum, özellikle Nike Premier Cup'ta oynayan Galatasaray jenerasyonunun en çok dikkat çeken isimlerinden biriydi. Ancak sağladığı gelişim pek istediğim yönde olmadı, fiziği gelişmesine rağmen yavaşladı, hantallaştı. Galatasaray kalitesinde olması için en büyük engel bu şu anda. Son vuruşlarını ezelden beri beğenirim, golcü vuruşunu yapmasını biliyor ama bunlar Galatasaray'da oynamasını sağlar mı? Şimdilik hayır. Ancak kiralık gittiği takımlarda süre aldıkça, tecrübe kazandıkça bu arada gelişimine de dikkat ederse neden olmasın?

Diğer Bank Asya golcüleri de boş geçmedi bu hafta. Erhan Şentürk Diyarbakırspor'un galibiyetinde en önemli pay sahibiydi. Golcü özelliklerinin dışında da faydalı olabilen bir oyuncu Erhan, gerçekten yetenekli. Skibbe sezon başı kampında onu sağ bekte denemişti. Bence hatalı bir karar olsa da hiç tanımadığı, alakasız bir bölgede bile dikkat çekmeyi başarmıştı Erhan, Steaua Bükreş maçında da forma bulmuştu biraz mecburiyetten de olsa. Galatasaray'a dönme ihtimali en yüksek golcüdür Erhan Şentürk bence, üst seviyede de tutunacak diye düşünüyorum. Gollerinin devamı gelsin, biz de onu yazmaya devam edelim.

Antep Belediye'den bahsettiğim yazıda Uğur Erdoğan için Galatasaray'a dönmesini beklemediğim oyunculardan demiştim. O benim sesimi duymuş gibi bu hafta Bank Asya'daki ilk golünü atıp ben de burdayım mesajı vermiş bizlere. Fikrimde bir değişiklik olmasa da sevindim gol atmasına Uğur'un. Kendisi ve kariyeri için önemli veriler bunlar.

Bir gol daha var aslında atılan ama bunu atan hem stoper hem de Bank Asya'da değil. Süper Lig'de forma şansı bulmuş ender kiralık oyunculardan Uğur Demirok yeni yeni ısındığı Beylerbeyi'nde gol atmış bu hafta. Pozisyonu tam bilmiyorum, muhtemelen duran toptur. Beylerbeyi'ne gidenlerden en çok beğendiğim oyuncudur Uğur Demirok, dikkatle takip ediyoruz onu da...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

1 yorum:

apaç dedi ki...

özgürcan hala eksik, hala o seviyede değil, hala aynı bed bitiricilikte. 3 gol attı ama hiç gol kaydına muvaffak da olamayabilirdi. biraz mistik güç, bariz şans. bulunduğu yerin onun için fazlası olduğunu düşünüyorum. dönmeyi çoktan geçtim.

erhan'ı sağ önde oynatıyor çoşkun hoca diyarbakır'da. son maçını 90 dakika izleyemedim çünkü 60-70 gibi ismail güldüren'den sonraki ülkenin en gaddar stoperi gökhan caba'nın hunharca saldırısına maruz kalıp, terketmek zorunda kaldı sahayı. attığı gol, cılız şutunun rakip oyuncuya çarpıp kaleciyi kontürpiyede bırakması sonucu geldi. oyunda kaldığı süre içerisinde iyi şeyler yaptı/yapmaya çalıştı. beğendim ben. zaten genel anlamda da beğendiğim bir isim erhan. yalnız bir bölge bulup, orada uzmanlaşması lazım. bu fiziki yetersizlikle forvet olmayacak bu. orası çok aşikar.

Related Posts with Thumbnails