Şimdi Reklamlar #1: Saba - Rıdvan Dilmen

Rıdvan Dilmen'in son bir-iki senedir Türkiye'nin en çok izlenen ve takip edilen yorumcusu olduğunu söylebiliriz. Kendine has bir üslubu ve espri anlayışı var, insanları da çeken bu. Her söylediği doğru mudur, kesinlikle hayır. Bazen işine duygularını karıştırdığı, konuyla ilgili bilgi sahibi olmadan yorum yaptığını görebilirsiniz. Güntekin Onay elinden geldiğince toparlamaya çalışıyor bu tip durumlarda yine de.

Neyse efendim, konuyu dağıtmayalım yine. Şimdi reklamlar dedik, işin reklam yönüyle ilgili birkaç kelam edelim. Özellikle 90lı yıllardan sonra futbol ve futbolcular gelişen reklam sektörü için birer ikon haline geldiler. Bunun öncülerinden biri de Saba televizyon reklamlarıydı. Toni Schumacher, Okocha, Süleyman Seba gibi versiyonları da olan reklam filmi serisinde Rıdvan Dilmen de rol almıştı. Şu sıralar da Vestel'in televizyon reklamlarında gördüğümüz Rıdvan Dilmen'in televizyon reklamları kariyeri o dönem başlamış.

Aslına bakarsanız güzel bir yazı hazırlığı içindeydim, en absürd futbol reklamlarını liste haline getirmeyi amaçlayan ancak Rüştü'nün efsane reklamı sörf'ün videosunun internet ortamında olmaması sebebiyle hayal kırıklığına uğradım biraz. Ben de elimdeki videoları ara ara sizlerle paylaşmaya karar verdim. Uzun futbol yazıları arasında sizi eğlendirecek birkaç video gönderebileceğimi umuyorum...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

4 yorum:

scapula dedi ki...

Hiç şüphesiz, Rıdvan'ın en güzel reklamı şudur:

http://www.alkislarlayasiyorum.com/index.php?sayfa=356a192b7913b04c54574d18c28d46e6395428ab&icerikno=458b8e1374ad25cd206027d912827671180f8306

En güzel futbol reklamı ise;

"Hey arkadaş! Sağol!"

pclion dedi ki...

Ata, tadelle reklamı kenara not aldıklarımdan biridir. Şimdilerde çok moda olan milli takım reklamlarının atasıydı o reklam...

Sinan Kolat dedi ki...

ridvan zamaninda bir lastik firmasinin reklaminda da oynuyordu, hatta AKM otoparkinda cekilmisti bu reklam ve anormal park hamleleri ile Ridvan (yani dubloru) kendinden geciriyordu. Ama yillar sonra ne lastik firmasini ne de tam olarak lastik reklami olup olmadigini hatirlamiyorum.

Riggs dedi ki...

Fulda olabilir.

Related Posts with Thumbnails