Engelleme

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

8 yorum:

caglarkeceli dedi ki...

bu bilgilendirme için teşekkürler bu selçuk dereli kadar galatasaray taraftarını çıldırtan bir hakem yoktur onun yönettiği her maçta galatasaray taraftarını çıldırmış bir hakemdir zaten lincoln takmış durumdadır kafayı ilk yarıdaki bir maçta lincolne yapılan faullerin hiçbirini çalmamaya özen göstermiştir

ercan dedi ki...

Ülkemizde yada diğer ülkelerde bugün Lincoln'ün gördüğü karta benzer bir sürü sarı kart çıkıyor. Daha evvelki hafta yada geçen hafta bizim Yusuf gördü.

Zaten Emre Aşık atışın hemen kullanılmasını engelliyor. Hakem hata yaptıysa daha kafadan Emre'ye sarı vermeyerek yapmıştır. Emre'ye sarıyı verse Lincoln yırtacaktı belkide.

1. sarı için isyanda hak verebileceğim taraf olabilir ama 2. sarı bence son derece doğru.

ike144 dedi ki...

hayır şıklar arasında bile sarı kart yok ben ona yanarım. bu şıklara gore lincolnün alabileceği en ağır ceza sözlü uyarı..

Adsız dedi ki...

İhtardan kasıt sarı kart burda.

pclion dedi ki...

Bana teşekkür etmenize gerek yok arkadaşlar, ben sadece resimleri bir araya getirip yayınladım. ASY.net forumlarından alıntıdır resimler...

caglarkeceli dedi ki...

ercan arkadaşım zaten rengini belli etti o yüzden tartışmaya gerek olmadığını düşünüyorum ayrıca biraz at gözlüğünü çıkarıp bakarsan tarafsızlık açısından iyi olacağını düşünüyorum burada kural açıca derken hala doğruydu demende ilginç bu arada bence çok fazla maraton programı izleme erman toroğluna benzemeye başlıyosun kurallardan haberi olmayan hakem yorumcusuna inanmak ne kadar doğruysa bu kararda o kadar doğrudur

pclion dedi ki...

Ercan abi Beşiktaşlıdır arkadaşlar. Gördüğünü söyler, düşüncesi öyleyse ben ancak saygı duyarım. Renklere göre yorum yapmadığını bildğim bir abim ancak bu konuda ona katılmıyorum ben...

firat selcuk dedi ki...

kural hatasına itiraz edildi ya sivas maçında.. keşke öyle basit bir itiraz yapılmasa da bu maçta bu kural hatasından ötürü itiraz edilseydi..

Related Posts with Thumbnails