Gökhan Töre Chelsea'de

Blog okuyucusu bir arkadaşımızın uyarısıyla gördüm haberi, Ocak 1992 doğumlu U17 milli takım oyuncumuz Gökhan Töre, Chelsea'yle 3.5 yıllık sözleşme imzalamış. Chelsea ayrıca Leverkusen kulübüne de belli bir miktar bonservis bedeli ödemiş, bonservisin ne kadar olduğuyla ilgili bir bilgiye ulaşamadım henüz.

Gökhan Töre'yi daha önce iki defa izleme şansı buldum Avrupa 17 yaş altı şampiyonasında. Eurosport spikerinin Fransa maçında Abdülkadir Kayalı ile beraber isminden en çok söz ettiği oyuncuydu. Belki hatırlayanlar olur, Batuhan'ın artistik yapacağım diye topu kaleciye nişanlayıp yarı finalde elenmemizi sağladığı maç. Fiziği oldukça sağlam, top taşıyan, sert şutları olan bir oyuncu izlenimi vermişti bana. Göz ucuyla takip ediyordum yine ama bu çapta bir transfer yapacağını tahmin etmiyordum, en azından devre arası transfer döneminde. Türkiye'den bir ara Beşiktaş'ın kendisiyle ilgilendiğini hatırlıyorum şampiyona sonrası ama transfer gerçekleşmemişti.

Altyapısını Almanya'da aldığından zaten uyum problemi yaşamayacaktır İngiltere'ye. Chelsea EPL'nin en derin kadrolarından biri, o yüzden süre almasına daha süre var. En az bir-iki sene alt kademelerde mücadele edecektir Gökhan. Aslına bakılırsa bu transfer milli takım düzeyinde de işimize gelebilir zira Almanların da Gökhan'ı kendi milli takımlarına almak için uğraştıklarını duymuştum. İngiltere'ye gitmesi bizim açımızdan bir avantaj.

Gökhan'ın geçtiğimiz sezon hangi maçlarda görev aldığına göz atmak isterseniz şurdan bakabilirsiniz. Site Gökhan'ın resmi sitesi...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

1 yorum:

papaz dedi ki...

aynı anda yazdık herhalde:)

Related Posts with Thumbnails