Naruto

Bayadır futbol dışı yazmıyorum, uzun süredir aklımda olan Anime tanıtımlarına yavaştan başlayayım dedim. Sizlere ilk tanıtmaya çalışacağım anime Naruto olacak.

Naruto hikayenin ana kahramanı. Animenin ilk bölümlerinde arkadaşları tarafından dışlanmış, yalnız başına yaşayan, yaramaz bir çocuk portresi görüyoruz. Atlamamız gereken bir detay var tabii, okul dediğimiz Ninja okulu, yaşadığı yer ise bir Ninja köyü. Hikaye Ateş ülkesini savunmakla görevli Konoha köyünde geçmekte. Uzumaki Naruto'nun okuldan mezuniyetini ve ardından Kakashi ustanın (orjinali sensei tabi, okul sonrası Oto Sanayi'ye çırak gitmiyor eleman) yanında okulun en cool çocuğu, Uchiha klanının varisi Sasuke ve Naruto'nun platonik aşkı Sakura'yla beraber eğitime başlıyor. Baştan hiç arkadaşı olmayan bu çocuğun zamanla kendisini kabul ettirişini ve herkes tarafından sevilen, iyi bir ninjaya dönüşümünü izliyoruz.Naruto'nun bilmemiz gereken bir özelliği var, o da içinde ninja aleminin en korkunç yaratığı dokuz kuyruklu tilki'yi (Kyuubi) taşıması. Çocukken arkadaş edinememesinin sebebi de bu, insanların onu canavar olarak görüp çocuklarını Naruto'dan uzak tuttuklarını görüyoruz flashbacklerde. Bu kadim yaratığın Naruto'nun bedenine hapsedilmesi ise Naruto daha bebekken 4.Hokagenin (Hokage, ninjaların lideri oluyor) hayatı pahasına gerçekleşiyor. Halk da daha sonra içten içe Naruto'yu sorumlu tutuyor bu olaydan.

Neyse efendim, daha fazla spoilera girmeyelim, hikaye kabaca böyle. Ayrıca Tsubasa ve ülkemizde yayınlanan diğer animeleri bir kenara koyarsak benim takip ettiğim ilk animedir Naruto. Gerçekten hikaye gelişimi, karakterlerin anlatımı mükemmele yakın diyebilirim. Şu anda ikinci seriye geçmiş durumda anime, ilk seri 200 bölümden fazla ancak 135 bölümden sonra ikinci seriye başlarsanız arada hikaye atlamış olmuyorsunuz. İkinci seri ise 100 bölüme yaklaştı. Hemen hemen hepsini izledim ve mangadan devam ediyorum hikayeyi takibe, zamanı olanlar ve animelerden zevk alan arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

2 yorum:

Unknown dedi ki...

selamlar, ben de izlemeye başlamayı düşünüyorum ama ilk seriden mi başlamak lazım yoksa ikinci seri de birinciyle aynı mı? teşekkürler

pclion dedi ki...

Yok, ilk serinin ilk 135 bölümünü izlemeniz lazım, ikinci seriyi konunun devamı gibi düşünebilirsiniz.

Ben de birinci seriyi tavsiye ederim zaten, özellikle müzikleri ve efektleri harikadır. İkinci seri ses konusunda birinci kadar başarılı değil malesef...

Related Posts with Thumbnails