Galatasaray Dergisi Aboneliği

Galatasaraylı olduğumdan söylemiyorum, gerçekten kulüp dergiciliğinde farklı bir yerde durur Galatasaray dergisi. Hem kalite hem içerik hem de üslup bakımından doyurucudur, resmi bir kulüp dergisinin olabileceği kadar da objektiftir. (bu kelimenin içi de çok boşaltıldı, yazarken bile rahatsızlık hissediyor insan. Bu konuya ayrıca değinmek lazım) Hemen hemen bütün blog yazarlarının bu işe başlamasında payı olan sevgili Bülent Timurlenk de uzun süre çalıştı bu dergide, efsane yazılarının büyük çoğunluğu bu dergide yayınlandı. Derginin başındaki güzel insan Mehmet Şenol'u da unutmayalım tabii.

Şimdi ne oldu da dergiye methiyeler düzüyorsun diyebilirsiniz, o da dergiye abone olmayanları gaza getirebilmek için. GSstore.org'da güzel bir kampanya başlamış, Mart ayının sonuna kadar dergiye abone olanlar %10'luk bir indirimden yararlanabilecek, ayrıca 2008 şampiyonluk almanağı da hediye edilecekmiş. Kampanya yurtdışı için de geçerli. Benim de şu anda aboneliğim yok, tek tek alıyordum dergileri. Bu kampanyayı değerlendirmek lazım, size de tavsiye ederim.

Bir de ufak not, eski dergilerden eksikleriniz varsa 2.50 TL gibi bir fiyata dergiyi bulma şansına sahipsiniz. Ayrıntılar için şuraya bakabilirsiniz...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

1 yorum:

Ögeday Karabulut dedi ki...

Ben de geçen ay abone oldum dergiye ve gayet memnunum içerik ve kalite açısından, abone olmak konusunda çekinceleri olan varsa hiç düşünmesin bence.

Related Posts with Thumbnails