Hamburg - Galatasaray || Maç Öncesi

Büyük maç günü geldi çattı. Meira gitti, gitmedi, Hamburg'da oynuyor mu, Semih mi Balta mı derken erittik günleri, maçın kendisini unuttuk hatta. Yavaş yavaş maçın havasına girsek fena olmayacak.

Kaptan'ın bilindik 4-4-1-1 düzeninden vazgeçeceğini sanmıyorum, Bordeaux maçını kazanan 11'e yakın bir 11 göreceğiz sahada. Burdaki temel soru Meira yokken yapması gereken tercih olacak. Ben kaptanın tercihinin Hakan Balta'yı göbeğe çekmek olacağını düşünüyorum ancak bu hamlenin doğruluğu konusunda ciddi şüphelerim var. Bir kere Hakan Balta'nın stoperde iyi performans göstereceği, Emre Aşık'la uyum sağlayıp sağlayamayacağı en az Semih için olduğu kadar soru işaretidir benim için. Elimizdeki tek veri deplasmandaki Sivasspor maçı ama onda da anormal şartlar geçerli olduğundan doğru dürüst bir izlenim edinme şansımız yok.

Bunun dışında bir de Hakan Balta-Arda Turan uyumunu kaybediyorsunuz. Hakan'ın az çıkması eleştiriliyor ama Hakan kendini tamamen Arda Turan'ın hareketlerine ve onun açıklarını kapatmaya konsantre olmuş bir oyun oynuyor sahada. O içe doğru katettiğinde ve Arda'nın ona pas atacağını düşündüğünde bindirmelerini yapıyor zaten, fırsat geldiğinde net şutlar da çıkarabilen bir oyuncu. Hakan'ı stoper oynatırsanız bütün bu söylediklerimi çöpe atmak durumundasınız. Volkan Yaman bu konuda tam bir saatli bomba, ne yapacağı hiç belli olmaz. Defansif açıdan zayıf olduğu gibi hücumda da aktif bir adam değil, ne yaptığını açıkçası ben kestiremiyorum.

Milan Baros'un yokluğu da bir diğer problem ve bence en az stoper problemi kadar önemli. Elimizde Nonda, Karan ve Yaser var. Bu seçeneklere bakınca en mantıklısı Nonda gibi duruyor ancak bir deplasman maçında kontratak oynamak istiyorsanız doğru tercihin asla Nonda olmaması gerektiğini az çok biliyoruz diğer tecrübelerden. Ümit Karan da savruk oyunu ve mantık sınırlarını zorlayan top kayıplarıyla takımın çıkmasını sağlayabilecek durumda değil. Yaser'in böyle bir maça ne fiziksel ne de mental açıdan hazır olduğunu sanmıyorum, Semih'in oynamasından çok daha büyük bir sürpriz olur benim için. Tercih Nonda olacak gibi.

Maçta 10 bin Galatasaray taraftarı olması bekleniyordu genel olarak ancak bence bu sayı beklenenden de çok olacak. Hamburg'la yarı yarıya tribün görürsek şaşırmamak lazım. Yine de rakama bakarak ev sahibiyiz gibi muhabbetlere girmemek lazım. Akşama maçı Hotbird'den izleyeceğim, taraftar sesiyle maç izlemeyi özledim gerçekten. Ağız ishali olmuş spikerlere maruz kalmadan maç izleyebilecek olmak bile insanı şimdiden rahatlatıyor. Maç sonrası yazısında görüşmek üzere...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails