Abdurrahim Albayrak & Bordeaux Maçı


Abdurrahim Albayrak'ın Bordeaux maçındaki gol sevinci. Bu adamı görünce ben mi taraftar değilim, yoksa bu adam deli mi, gerçekten ikilemde kalıyorum. Hoş, o golden sonra kendinden geçmeyen Galatasaraylı yok gibiydi, maçı izlediğim cafede tanımadığım insanlarla omuz omuza çekerken bulmuştum kendimi bir anda.

"Kimya uyuşmazlığı diye bir şey ben anlamam, kimya uyuşmazlığı ne demek. Ben bilmem kimya, mimya!"
Abdurrahim Albayrak

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

6 yorum:

Mucoid dedi ki...

masaları yumruklamaktan elim acımıştı benimde.(nasıl bir gol sevinci ise :))

Abdurrahim Albayrak'ın ki başka bir boyut tabii..:)

bilog dedi ki...

Disco Kralı'na çıktı iki hafta önce. Orda da gösterdiler bunu. Videoyu çeken de Mesut Yılmaz bu arada :D

Ögeday Karabulut dedi ki...

Buna benzer hareketler yaptığımı hatırlıyorum 14 Mayıs 2006 gecesi :)

scapula dedi ki...

Adım gibi eminim ki sahte.

Gerek olursa uzun uzun açıklayabilirim.

steven_stiffler dedi ki...

Bende bir keresinde bir cafede izliyordum.Bir kız oturuyordu yanımda,golden sonra nasıl da kaynaşmıştık :)

cihan cömertel dedi ki...

o gol sırasında ASY de olan bırı olarak bu sevınc az bıle orada yasananlardan sonra.

Related Posts with Thumbnails