Türkiye 1-0 Şili || Seyirlik Maç

Kaliteli oyuncular, kamyon yüküyle pozisyon, bir gol ve galibiyet. Bu maçı en iyi bu şekilde özetleyebilirim sanırım. Hazırlık maçlarında teknik değerlendirme her zaman için ilk yarıya mahsustur, özellikle türk takımlarının maçlarında.

Bol oyuncu değişikliği vardı yine ikinci yarı. Halil Altıntop, Gökhan Ünal, Serdar Özkan, Nuri Şahin, Mehmet Topal, İbrahim Kaş. Bunların içinde takımla en uyumsuz görünen oyuncu Halil Altıntop golünü attı, futbol böyle bir oyun işte. Golden sonra biraz daha toparlandı Halil zaten. Nuri Şahin her zaman için milli takım rotasyonu içinde olması gerektiğini gösterdi. İbrahim Kaş'ı da çok beğendim. Benim yeteneklerine saygı duyduğum ancak kafa yapısı olarak tam bir süzme olduğunu düşündüğüm Serdar Özkan yine yanlış seçimleriyle şaşırtmadı beni. Aslına bakarsanız benim çok objektif olamadığım oyunculardan biri Serdar Özkan Sabri'yle birlikte, size sormak lazım nasıl oynadı diye? (kafiye oldu sanki)

Şili gerçekten çok kaliteli bir hücum hattına sahip, Humberto Suazo- Valdivia - Alexis Sanchez. Bizim savunma bugün iyi bir oyun ortaya koymasına karşın Şili hücumcularına karşı bir kamyon pozisyon verdiler. Humberto Suazo kaleciyi de çalımlayıp topu kaleye bırakmak istedi ama vurduğu yerde Gökhan Zan vardı. Göze hoş gelen bir oyun sergilediler, ben onları seyrettiğim için gayet memnunum. Organize edeni tebrik etmek lazım, yine Belarus'a falan gidip tarladan bozma sahalarda üç sakat verebilirdik.

Tribünlerden yükselen "İmparator" seslerine şaşırmadım dersem yalan olur. Uzun süre olmuştu bu tezahüratı duymayalı, eski günleri anımsattı bana. Uzun lafın kısası tam "seyirlik maç"tı. İzleyenler pişman olmamıştır tahminim...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails