Galatasaray 2-2 Steaua Bükreş || Ön Değerlendirme

Bir maça ancak bu kadar kötü başlanabilirdi, Galatasaray zoru başardı. Aykut inanılmaz bir hatayla Galatasaray'ı 1-0 geriye düşürdü ve takımın moralinin resmen dağılmasına sebep oldu. 2. gol ise ayrı bir komedi, o taçtan gol yemek cidden yetenek ister.

Nonda'nın golüyle kendimize geldik ancak bir türlü ikinci golü bulamadık ilk yarıda. Benim gördüğüm kadarıyla net bir penaltımız verilmedi, ayrıca Arda'nın asistinde Nonda kaleciye nişanlamak yerine ağları görebilse 2-2 gireceğimiz bir devre arasında maç çok daha iyi bir neticeyle bitebilirdi.

İkinci yarıyı izlemedim, bu yüzden detaylı bir değerlendirme yazmam mümkün değil. Gece yarısı tekrar olursa seyredip bir değerlendirme yazısı yazacağım. Şimdilik bu dursun.

Son bir not, taraftarlarının %80'i "Aykut kalsın" derken geçen sezon yaptığım "Galatasaray Kapıcıları" adlı değerlendirmemde Aykut ve Orkun'la bu işin gitmeyeceğini söylemeye çalışmıştım. Keşke yanılsaydım da bugün skor aleyhimize değil de lehimize olsaydı, biz de ŞL'yi kutlasaydık.

Yine de ümitliyim ben turdan, %40 (bana göre tabi) kesinlikle az bir oran değil. Orda öne geçebilirsek turu geçebiliriz...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

4 yorum:

Adsız dedi ki...

biz bu turu geçeceğiz.
sıkmayın canınızı.
polyannacılık yapmak değil benimki.
hayalkırıklığı yaşamaktan korkmak da değil.
Bugünkü futboldan rahatsız olan insanlar beri gelsin.
Sadece son 15 dakikayı anlarım.

Uğur ; Yüzde 40 bence rakip takımın oranı olabilir ancak.
Oyunu çevirebilecek bir göbekteki oyuncuları birde forvetleri var.
hepsini toplasan bir Arda etmez.
Bir futbol takımı bugünkü Galatasaray kadar şanssız olamaz.
Sonraki Galatasaray da bugünkü gibi olmaz.

gsserhat

pclion dedi ki...

Serhat orası öyle ama sonuçta deplasmana çıkıyoruz ve rakibe beraberlik yetiyor. Ben maçı kazanacağımıza inanıyorum zaten...

Adsız dedi ki...

Bu adamlar bize deplasmanda bir gol atsın bikini giyerim. :)
Hayatımın belkide en rahat maçını izleyeceğim.

Geçen sezonun son haftası G.Oftaş maçını bile diken üstünde izleyen birisi olarak şunu söyleyebilirim.bu rahatlığı şuanda dinlediğim Lounge tarzı müzik yaratmıyor.

gsserhat
not:uğur blogunun müdavimi oldum cidden.pek renkli ;)

pclion dedi ki...

Sağol Serhat'çım, elimizden geldiğince birşeyler karalıyoruz. Beğenen olmasına sevindim...

Related Posts with Thumbnails