Ercan Taner - Mert Aydın - Mehmet Arslan

Zaten beğenerek takip ettiğim bu üçlü bugünkü programda öyle güzel konuştular ki ümidimi tamamen kaybettiğim kokuşmuş spor medyası için bile ufak bir umut ışığı olduğunu gösterdiler izleyenlere.

Medyanın içindeki iğrenç durumu o kadar iyi özetlediler ve eleştirdiler ki ben kanepede uyurken duyduklarım sebebiyle uykudan kalkıp programı izlemeye başladım. Bu kendilerine "spor gazetesi" diyen paçavralardan söz ettiler ve hiçbir şeyden çekinmeden söylenmesi gereken her şeyi söylediler. Türkiye ilk olimpiyat altın madalyasını almışken bir gazetenin manşetinde Maniche olduğundan girdiler, TRT'nin tek kanal döneminde verdiği kısıtlı spor yayınlarının bile bugünkü spor medyasından kat kat iyi olmasına kadar girdiler. Mert Aydın "tuvalet kağıdı" bile diyecek sandım Fanatik ve Fotomaç'a. Saat 22.10'da NTV Spor'da tekrarı var. Bir imkanını bulun, seyredin.

Türkiye'de gerçek bir spor medyası olacaksa bu adamlar ve onlar gibiler sayesinde olacak.

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Evet programı ben de izledim ve gerçekten mutlu oldum ama türkiye'de yaşıyoruz.
Spor deyince akla futboldan başka bir aktivite gelmeyen ülke!
Spor medyasında değişimin olması çok zor, belki böyle kişileri birarada toplayan Ntvspor bize ilaç olabilir, gazete de çıkarsalar tadından yenmez :)

Related Posts with Thumbnails