Yeni Nesil Komedi: Modern Family

Amerikan dizilerini takip edenler, en göz önündeki komedi dizileri How I Met Your Mother'ın ve The Big Bang Theory'nin zirve günlerini yaşamadığının farkındadır. Eskiden sandalyeden düşecek kadar gülerdik, eğlenirdik, replikleri ezberlerdik. Şimdi ise tebessümden öteye geçtiğim an sayılıdır. İşte benim gibi düşünen sitcom takipçilerine yeni bir dizi önerim var: Modern Family...

Dizi üç ailenin günlük hayatlarını konu alıyor. Üç aileyi birbirine bağlayan temel karakter Jay. Bu karakteri efsane aktör Ed O'Neill canlandırıyor. Married with Chidren'ın Al Bundy'si diyeyim ismi bilmeyenler için, yeterli olur sanıyorum. Zengin ve yaşı kemale ermek üzere olan Jay, Gloria adındaki taş bir latin ablayla evli. Gloria'nın önceki evliliğinden 11 yaşında bir oğlu var. Jay'in ilk evliliğinden olan iki çocuğu ise diğer aileleri oluşturuyor.

Jay'in ilk çocuğu Claire, aileyi bir arada tutan, korumacı bir anne. Zamanında her haltı yemiş ama 'çocuklarının annesi' olmayı beceren bir kadın. Onu çok sevse de sorumluluktan nasibini almamış kocası Phil ve üç çocuklarıyle dizinin işlediği temel aile. Libidosu yüksek büyük kız Haley, ortanca sendromlu Alex ve aklı hafif kıt olan Luke. Claire'in küçük kardeşi Mitchell ve onun erkek arkadaşı Cameron ise dizinin gay çifti. Bu çift ilk bölümde evlat edindikleri Vietnamlı bebekleriyle beraber yaşıyor.

Anlayacağınız gibi üç sıradışı aileyi ele alıyor dizi. Yaşlı zengin adam-Güzel genç kadın, Çocuksu bir baba-Sorumluluğu üstlenmiş eski parti kızı anne ve bebekleri olan gay bir çift. Bu üç aile de birbiriyle ilişkili olunca ortaya espriyle dolu bir durum komedisi çıkıyor. Leziz bir dizi, izleyin, izletin...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

7 yorum:

SirEvo dedi ki...

2-3 günde yayınlanmış 22 bölümü birden izleyebilirsiniz, o kadar şahane bir komedi. Komedi arayanlara kesinlikle tavsiyedir.

CaRtMaNtR dedi ki...

Ed O'neill'ı o resimde görünce bir an elini pantolonunun içine atıp klasik Al Bundy pozu verseymiş keşke dedim. Sırf onun gibi bir efsane için şu diziye bir bakmayı düşünüyorum.

cingibi dedi ki...

benim gibi seyretmeyen varsa buraya bakmasını önereyim
http://www.warez-bb.org/viewtopic.php?t=3697554&start=0&highlight=

SirEvo dedi ki...

Epeydir yazmak istiyordum bu dizi hakkında bir şeyler. O kadar izliyorum, bari haberi olmayanlar da faydalansın istiyordum. Senin yazdığını görünce, "ulen adam futbol yazıyor ama yine de dizi tavsiyesini yapıyor" dedim ve ben de yazdım. Üzerime düşen görev gibi... :D

http://cineshoot.blogspot.com/2010/05/gulmek-isteyene-dizi-tavsiyesi-modern.html

Her Yol Roma dedi ki...

Direk indirmeye başladım, sağolasın..

pclion dedi ki...

Sir Evo, eline sağlık yazı için. Dizilerle ilgili yazdığım her yazıda görüyorum yorumlarını, her yazının bir taliplisinin olduğunu görmek güzel oluyor. Rahat rahat istediğim konuları yazabiliyorum böylece.

Cingibi, normalde warez yassah ama bu seferlik olsun, sizi mi kırıcam! :) Warez-BB candır...

SirEvo dedi ki...

Aslında bütün yazılarını takip ediyorum ama benim ilgi alanıma giren bir konu gördüm mü daha bir ilgimi çekiyor. Yazmaya devam etmen dileğiyle... :)

Related Posts with Thumbnails