Bir Ara

Bloga ara veriyorum. Şu seviyesizce yorumlardan sonra şuraya girip yazasım yok, en azından bir süre. Ben buraya bir sene boyunca 900 küsür yazıyı insanlar beğenmedikleri ilk yazıda bana hakaret etsinler, belden aşağı vursunlar diye yazmadım. Bir şeyler paylaşmak, okuduklarımı hasbelkader beğenen insanları boş çevirmemek için yazdım. Beğendiğim bir fotoğrafı bile saygısızlık olmasın diye altına iki-üç paragraf bir şey karalamadan yollamaktan imtina etmeme rağmen gördüğüm muamele gerçekten ayıp boyutuna ulaştı. Blogu sevenlerden, okuyanlardan özür diliyorum ama insanlardaki şu derbi psikozu geçene kadar yazmayacağım.

Bu arada ufak bir not, Borges yazılarına blogunda devam etme kararı almış. Özellikle Almanya ligi değerlendirmelerinde ciddi bir boşluk vardı, dönüşü harika bir haber. Adres bildiğiniz gibi devrimderki.blogspot.com.

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

47 yorum:

painkiller dedi ki...

bazı şeylere kulaklarını tıkamalısın, belki de bu işin kuralı bu
yazılarını tekrar bekliyoruz
sevgiler

ensarrrrr dedi ki...

Sevgili ugur
bazi dengesizler sebebiyle senin yazilarini zevkle okuyanlari bu zevk ve farkli bakis acilarindan mahrum etme. Bizleri cok bekletme. Pire icin yorgan yakmaya degmez

koala dedi ki...

Aferin Uğur sana, heriflerin yapmaya çalıştığı şey de bu. Her sesini yükseltene, her seviyesiz karşısında susacaksak, ayıp bize. Namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı, unutma bunu sakın

Frank Baumann dedi ki...

akılsız zavallılara sinir oldup, üretkenliğine sınır koymak seni takip etmeye çalışan güzel insanlara yapılacak bir ayıptır.

gelgidersin dedi ki...

Allah sabır versin Uğurcum, sıkma canını silip geç git yahu...
Fazla olmasın bu ara ama...

Cemil Günel dedi ki...

Belli futbol takımlarına odaklanmış blogları takip etmemeye çaılışyorum fakat sizin blogunuz her ne kadar gs blogu olsada mümkün olduğunca objektif bakabildiğinizi biliyorum bence inadına devam etmeniz gerekir.Ercan Saatçi gibi insanların spor müdürlüğüne yükseldiğini görünce ve yazıyı okuyunca yazık olur inadına devam edin.
Saygılar.

onur dedi ki...

"Benim şahsi blogum bu beğenmezsen okuma kardeşim" demek varken vazgeçmeyi kabul etmiyorum...

POSTER BOY NYC dedi ki...

Boyle yaparsan kadikoyde tahriklere kapilan futbolcularimizdan bir farkin kalmaz.Ama kafami dinliyeyim biraz dersen saygiyla karsilarim

Haketo Zaman dedi ki...

Uğur,
Verdiğin karara saygım tabii ki sonsuz ancak bu yaptığın tepki verenlere karşı tepki yerine okuyanlara ceza gibi. Tepkiyi verenler "oh abi caydırdık" vaziyetine geçeceklerdir. Devam etmen dileğiyle.

Temur dedi ki...

Umarım bu ara kısa sürer Uğur. Kimse kimsenin paylaştıkları ile aynı düşünmek zorunda değil ama iş eleştiriden hakaret'e hatta belden aşağı vurmaya gelince şirazesinden çıkıyor.

Blog'unun ilk günlerinden beri takip eden bir blogger olarak aldığın insafsız tepkilerden bende rahatsız oldum. Arayı kısa tut post'lara devam et!

Jesus...

M.T dedi ki...

Ara vermene çok üzüldüm. Yazılarını büyük bir beğeniyle takip ediyorum her gün. Aynı sorun bende de mevcut. Malesef insanlar hakaret etmeyi bazen bir marifet olarak görüyor ve emekleri sabit fikirleri uğruna hiçe sayabiliyorlar. Aynı durum çoğu zaman benim de başıma geliyor. Ama umutsuzluğa kapılmak ve sinirlenip kafaya takmak güçlü insanların başvuracağı bir yöntem değil. Kızgınlığının geçmesini ve yazılarına devam etmeni temenni ediyorum.

Adsız dedi ki...

Şu andaki durumda hislerinizi anlıyorum ama doğru olan bir şeyleride çoğunluk yanlışı yapıyor diye bırakamayız herne kadar derbi psikozunu ağır hasarlı geçirsekte bağrımıza taş basıp doğru futbolu doğru yorumları bırakmayalım lütfen

sinem dedi ki...

bizim için kötü oldu ama tahmin edebiliyorum nasıl olacağını. o yüzden destekliyorum da. kafan rahat olana kadar yazma.

Orçun ARAS dedi ki...

Geçmiş olsun, derbi sonrası tatil ilan et oldu olacak kendine.

Futbol fanatizmi saçma bir olay, iğneyi kendimize batıramıyoruz hiç, suçlu başkası olmak zorunda.Futbolla o kadar alakam olmasa da seninle normal muhabbetlerimizde Gs ye nasıl giydirdiğini falan hatırlıyorum.

kaldı ki burda Gs savunucusuymussun gibi yorumlar olmuş, bazıları çirkin bir şekilde hırsını senden çıkarmaya çalışmış.

Kimse kaliteli olmak zorunda değil Uğur'cum, şu adsız yorumlara bi çare bulabilirsen eğer iyi olacak.yine hakaret eden olursa kendi kalitesizliğini vurmuş olur sadece...

Nevzat dedi ki...

Cok uzuldum Ugur. Senin sayfana her gun giriyordum. Bundan sonrada girecegim, belki geri gelmistir diye. Simdiye kadar yazdiklarin icin senden tessekur ederim. Ama unutma, senin yazilarini sevenler daha fazla.

Adsız dedi ki...

Cozum onerisi: O gerizekalica, serefsizce yorumlari koymayacaksin. Boylece o yorumlari yazanlar yorumlarinin konmadigini gorunce zamanla yazmamaya baslayacaklar. Boylece ne senin sinirin ne de zaten cani sikilmisken bir de o mesajlari goren okuyucularin sinirleri bozulmayacak.
Ayrica eskiden tarafsiz olmaya cok kastigini dusunuyordum. Yaziyi okuyunca durusunu degistirdigini anladim. Boyle daha guzel, sonucta sen GS'lisin. Bu cizgini bozmamani diliyorum.

akaya dedi ki...

Boşver, biraz dinlen bakalım bu vesileyle.

Ama arayı da uzun tutma. :)

Uprising dedi ki...

Ego tatmini yapan seviyesizler hocam siz kafanızı toplayın biz sabırla yeniden yazmanızı bekleriz.kendinize iyi bakın :)

pclion dedi ki...

Haklısınız arkadaşlar, biraz sinirime yenik düştüm sanırım. Moderasyonu biraz sıklaştırmak yeterli çözüm gibi. Birkaç gün içinde kafamı toparlayıp güzel bir dönüş yaparım...

Sade dedi ki...

Bekleyerek vefamızı gösterebileceksek sen kafanı toplayıncaya kadar bekleriz... hatta sen ne zaman geri gelmek istersen....

PENNEARABIATA dedi ki...

Uğur, topla kafanı ama sakın döndüğünde yazdıklarından, blogunun karakterinden taviz verme. Aynı şekilde yazmaya devam et kardeşim. Adsız arkadaşın dediği gibi, yorumlarda biraz hakaret varsa okumayı bırakıp hemen sileceksin, en güzeli.

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Sabırlar diliyorum usta,okur olarak elbette hoşnut değilim ama kendimi senin yerine koyduğumda sanada hak vermiyor değilim.Umarım kısa sürede devam kararı alırsın,bu dinlenme ne kadar sürerse sürsün bizler buradayız.

Burak Eren dedi ki...

Uğur hepimiz Gakatasaray'ı temsil ediyoruz ve senin kalen asla düşmemeli. Yazdığın yazılarla, analizlerle mükemmel işler çıkartıyorsun. Bizim Sportif Cümleler'i siz objektif değilsiniz diye Blog İdman Yurdu'na bile almıyorlar ama biz yılmadık ki sen Melih Şabanoğlu'nun dediği gibi artık bir fenomen oldun :) Devam kardeşim, Galatasaray'ın böyle kaliteli yazarlara ihtiyacı var.

TA dedi ki...

adalet aramak beyhude birşey.futbolda.aynı kısır döngüde ilerliyor.bu oyunu bozmak için belkide susmak cevap vermemek lazım.cevap verdikçe birileri! hayli keyif alıyor.

Adsız dedi ki...

O derbi yazisina verilen tepkiler az bile kalmis aslinda...

Bir kisi elestirdiyse onlarcasi övgüler düzmüs iste... Nolcakti, hic mi elestiri yapilmayacakti..?

Borges dedi ki...

Ben sana bir sey demiyorum. hepimizin gectigi yollardan gececeksin, bir süre sonra bu tecrübelerle buraya daha hakim bir sekilde yazi yazacaksin.. Lakin bu yasadigini yasadik, ettik o yüzden moralinin bozulmamasi mümkün degil kain bir süre sonra bu insanlarin hicbirisi sana dokunamayacak kadar uzak olacaklardir.. Oraya giden yolda da bu sacmaliklar yasanmalidir.. Kisa zamanda görüsmek dilegiyle, cabuk gel..

Turan dedi ki...

Uğur boşuna ve gereksiz stres yapmışsın.

Ben fenerlilerle futbol sohbeti yapmıyorum prensip olarak. Geçen hafta da tebrik ettim arkadaşları o kadar. Ya Keita'ydı, Carlos'tu, ofsayttı, penaltıydı şuydu buydu soracak olanlar oldu. ''Teşekkür ederim arkadaşım ben prensip olarak fenerlilerle fubol konuşmuyorum.'' dedim. Herkese tavsiye ederim çok rahat oluyor insan.


Belki bir gün zeytinyağı suyun altında kalır o zaman konuşurum..

pclion dedi ki...

Adsız, mesele övgü ya da yergi değil, yazıyı kişiselleştirip beni hedef almak. Yazdıklarımın yanlışlığı değil eleştiri konusu olan, öyle olsa sabaha kadar tartışırdım hiç bozulmadan ama birçok kişi malesef hakaret etmekte, benim aslında bunca zamandır göründüğüm gibi olmadığımı söylemekte (bu hakkı da tv'de görünüyor olmam veriyor sanırım bu kişilere) bir sakınca görmedi. Burası benim kişiliğimin yargılanacağı bir arena değil, burası yazdıklarımın ya da başka fikirlerin tartışılacağı bir yer.

Bana "sen hayal kırıklığısın, göründüğün gibi değilsin." yazanlardan kırk kere düzgün bir açıklama istedikçe daha da azıtarak geri dönmekte bir sakınca görmüyorlar. Aslında şunları yazarken ara vermekle hata ettiğimi düşünmeye başlıyorum ancak birkaç dinlenmek yazılarıma da olumlu yansıyacaktır. En geç Sivasspor maçıyla bir dönüş yapıp bu saçmalıklara kulakları tıkamak gerek. Bundan böyle olayı kişiselleştirmiş hiçbir mesajı da yayınlamayacağım, bunu da söylemiş olayım son olarak...

Sinan Yılmaz dedi ki...

Uğur sakın vazgeçme dostum.

Ozan dedi ki...

Uğur seni zevkle okuyor,izliyoruz. Ender takip ettiğim blogçulardan birisin. Sakın ümidini,hevesini kaybetme. Birkaç densizi mi dinleyeceksin? Sen ve senin gibilerin bırakması onların işine gelir. Ekmeklerine yağ sürme. Sizler bizlerin medyadaki sesimizsiniz.alisamiyen.net'e de bekleriz. Borges'e tekrar döndüğü için de teşekkür ediyorum. Yer imlerinde hala kayıtlıdır blogu. Tekrardan hoşgeldin diyorum.

inönü cehennemi dedi ki...

yapmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geriii dönnnn yav çok severek okuyordum yazılarınııı lütfen geri dönnn sen bişeler yazdıkça banada ilham kyanağı oluodun

Chameleon577 dedi ki...

Normalde yorum yapmayi pek sevmem ama, uzucu bir haber bu. Her ne kadar ayni renklere gonul vermesek de, gercekten, cok kaliteli yazilar cikiyor klavyenden. Umarim en kisa zamanda donersin aramiza...

Oguz dedi ki...

Yapma bee abi, blogun gercekten cok kaliteli, ama gene anlamak lazim seni, ben fazla yorum yazmam buriya ama cok okurum blogunu. Emegine saglik insallah fazla ara vermeden geri dönersin.

Saygilarimla
Oguzhan

Redvidigal dedi ki...

Fenerbahceli bi okurum,galatasaray da ne olup bittigini sizden takip ediyorum,umarım aranız kısa olur

Redvidigal dedi ki...

Fenerbahceli bi okurum,galatasaray da ne olup bittigini sizden takip ediyorum,umarım aranız kısa olur

mistery dedi ki...

Bence iyi yapiyorsun ara vermekle. Yazilarini heyecanla bekliyicez.

Adsız dedi ki...

Ara ver kafanı dinle de çok sürmesin abi,sizin gibilere ihtiyacımız var

Skywalker dedi ki...

Sabırla bekleyeceğiz yazılarını. How I Met Your Mother ile ilgili de karala bir şeyler. Bak bu hafta ara verdiler, 6. bölüme bak haftaya mutlaka. :)

raul dedi ki...

yunanlıların atatürk'e haraket videosu yükledikleri için türkiye'de youtube'un erişime kapanması gibi olmuş bu ara ugur.seni takip etmek istemeyenleri değil takip edenleri cezalandırıyorsun.internet maalesef böyle ülkemizde.belli şeylerin arkasına sığınıp edilen hakaretlerin bini bin para.sen yazmaya devam et.saçma sapan yorum yazanlarıda takma kafaya.azalarak bitirler merak etme.

sayerlack dedi ki...

Takip ettiğim 2 Galataraylı blogculardan biriydin.Beğenerek okuyordum seni.

morientes dedi ki...

Hocam yazılarını beğenerek okumakta ve takip etmekteyim. Umarım bu ara çok uzun sürmez, nitekim ne kadar uzun sürerse bu tip çirkin insanlar daha çok prim yapmış olurlar. Heyecanla bkliyoruz geri dönmeni.

ygtylmz dedi ki...

Fanatik Fenerbahçeli olarak bazı yazılarına gıcık olsamda :) Her gün en az 10 kere girip çıkıyorum bloguna :) Yorumları takma yazılara devam ;)

Adsız dedi ki...

Gerçekten müthiş yazılarınız var.Sizin sayenizde futbol bloglarına aşina oldum.Birgün bende blog yazarsam ilham kaynağım siz olacaksınız.Arayı kısa tutup en kısa zamanda dönmeniz temennimdir.Canas

Seyyid Ali dedi ki...

Her gün ilk açtığım blog sayfasında son yazılarda açığa çıkan gerilimin böyle sonuçlanacağı belliydi; buna benzer ARAlar daha önce başka bloglarda da yaşanmıştı.
Yıllardır TV ekranlarında ve çeşitli platformlar da gördüğümüz üzere tartışmayı, başkasının düşüncesine saygı göstermeyi bilmiyoruz.Olaylara ve kişilere odaklanıp arka plandaki fikirleri ve niyeti unutuyoruz.Bu blogda kirlenmiş ve satılmış medyada göremediğimiz, duyamadığız, tartışamadığımız pek çok şeyi bulabiliyoruz.Her taraftar grubunda fanatiklikten gözü dönmüş kişiler var, kimi takımlarda daha öne çıkıyor bu kişiler.Eğer senin gibi galileolar olmazda nereden bileceğiz dünyanın yuvarlak olduğunu; kararını tekrar düşün ve yeniden doğru bildiklerini paylaş bizlerle.

o adam; dedi ki...

yazılarını sıkça ve zevkle takip ediyorum ve her ne kadar yazılarından ayrı kalmak benim için ciddi bir eksiklik olacaksa da ara vermen konusunda sana hak veriorum çünkü biliyorum ki daha güçlü döneceksin..beklentimiz ve istediğimiz de bu zaten..önemli olan başkalarının istediği gibi omak değil kendi istediğin gibi olabilmektır ve kendini topladığında biz yine burada olacağız..sabırla.. umutla..

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

Uğur daha Turkforum'dan bu yana bilirim seni ve de severim seni. ara ara bazen FB ile ilgili yorumlarını abartırsın abartmakta en doğal hakkın çünkü GS'ın tarafısın. Objektif olmak zorunda değilsin o yüzden bazı renkdaşlarıma kızarak yazı yazmayı bırakman doğru olmaz.
inşallah fazla ara vermeden devam edersin çünkü ezeli rakibimi senden takip etmek güzel oluyor.

futbolvefenerbahçe dedi ki...

Herkes taraftar nihayetinde ve kendince gördüklerini yazıyor. Bundan doğalı da olmaz zaten. Yazılara ara vermek diye bir şey söz konusu olmamalı. Her gelen yorumu da kaale almamalısın. Aynen devam kardeşim.

Related Posts with Thumbnails