The Bard's Song & Galatasaray


Mühendislik okuyanlar bilirler, metal yorgunluğu diye bir kavram vardır Malzeme Bilgisi dersinde. Normalde bir metale zarar vermeyecek sarsıntıların zaman içinde metale etki etmeye başlamasıdır, işte o eşiğe denir metal yorgunluğu. Benim durumum da buna benzer bir şey olsa gerek, normalde gülüp geçeceğim yorumlara fazla anlam yükledim sanırım. Beni 'Uğur' olarak değil de Fenerbahçe'ye saldıran bir Galatasaraylı olarak tanımlayan birkaç adama cevap vermeye, anlaşmaya çalışmak baştan hataydı sanırım. Pire için yorgan yakma demiş bir arkadaş, şöyle dışardan bir bakınca hakikaten de öyle gözüküyor sanki. Öncelikle bu durum için okuyuculardan tekrar özür dilemem gerekiyor. Çok uzun bir ara da düşünmüyordum esasında ancak bir an bile beklemek şurda yorum yazan, bloglarına yazılar asan arkadaşlara büyük haksızlık olacak, o yüzden fazla uzatmamak en iyisi. Bazen damlaya damlaya bardaklar dolsa da o bardağı boşaltıp önümüze bakmak en iyisi.

Yine de elim boş dönmek istemedim, içeriksiz yazı yazmak istemem. :) Galatasaray TV'de bu sezon çok güzel klipler dönüyor, bazen rastlıyorum. Bu ise benim için çok daha güzel çünkü görüntüler kadar güzel bir arkaplan müziği seçilmiş. Bana sevdiğin şarkıları say deseler mutlaka sayarım Bard's Song'u, iki sevilen bir araya gelince daha da güzel elbette. Blind Guardian eşliğinde Galatasaray efenim, iyi seyirler. En kısa sürede güzel bir yazıyla dönmek dileğiyle...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

27 yorum:

Majesty dedi ki...

Uğur şu arkadaşı bul da, ona şarkı önereyim :P

özgür dedi ki...

Uğur;
Teşekkürler.
Sadece teşekkürler kardeşim.

M. Alper dedi ki...

Gavura kızıp oruç bozmamak lazım Uğur.
Yazılarından mahrum bırakmadığın için teşekkürler tekrar.
Gereksiz adamların yorumlarına kulak asma. Emre Belözoğlu yüzünden taraftarlığını donduran bir FB'li de olsam yazılarının %99.9'unun altına imzamı atarım.

Gündüz Feneri dedi ki...

dönmene çok sevindim. bu alemde blog sahibi olup da yarım akıllı gs ya da fener yorumlarından yaka silkmemiş insan kalmayacak bu gidişle :) yayın hayatında başarılar :)

mistery dedi ki...

Dönussun muhtesem. Klip cok guzel, izlerken insan iyi ki de GALATASARAYLIYMIS diyor insan.

Tassadar dedi ki...

Sevgili Uğur,

Seni ve duruşunu birçok mecra vasıtasıyla takip ediyorum. Ntv'de Rıdvan Galatasaray'a her salladığında, bizimkiler ne yazmış diye baktığım 3-4 "bizimkiler"den birisin.

Bloga ilk başladığın günlerden itibaren gelişimini "naçizane" takip ediyorum, yazım tarzını ve içeriğini zenginleştirmek için içinde olduğun bilinçli çaba bir kenara dursun, sırf blogun görüntü kısmı için kaç kere değişikliğe gitme zahmetine girdiğine bakmak bile verdiğin emeğin kanıtıdır.

Ara verdim dediğinde inanasım gelmemişti, ama geri dönüşüne ve sakin, kaliteli ve örnek yazılarına (taraftarlığına) devam edeceğine inancım tamdır.

Canı gönülden takımını seven ve Galatasaray bloglarının kalitesini bile övünç kaynağı yapan bir insan olarak bu mesajı bir borç bildim.

Senin bloga devam etmen için Uğur Uçarın sakatlıktan dönüşünde ne hissetiğini yazdığın yazıya bakman, bana, kendimi senin cümlelerinle ifade etme lüksünü tanıyacaktır.

Uzun uzun yazman dileğiyle,
Sevgi ve Saygılarımla,

Cem Kalay dedi ki...

Güzel bir haber.. Fazla yorum birakmasamda bloguna hergun giren ziyaretcilerindenim.. Tam takma kafanı diye yorum birakacaktimki, geri dönüş haberini gördüm iyi oldu.. G.sarayın senin gibi, Melih abi gibi, eray Sözen gibi yazarlara ihtiyacı olduğu su donemde futbolu sadece skor oyunu olarak düşünenlere fazla takilmamak gerekir..

father vic dedi ki...

şahsen ara verdiğini okuyunca çok ağır bir tepki verdiğini düşündüm hatta söylediğin şeyin sadece bahane olduğunu bile düşünecektim nerdeyse..ama 'metal yorgunluğu' benzetmen tamamen anlattı ne hissettiğini.blogunu çok uzun zamandır takip ediyorum hatta takip etmeye başladığım 2.blogdur blogun..diğer blogları takip etmeye başlamam,blogların basınımızdan daha kaliteli olduğunu anlama ve blog tutmaya başlamamın sebebi senin blogunun kalitesindendir..

bu arada hangi okuldasın bi de bölüm ne??mühendislik okuduğunu öğrenmem ayrıca mutlu etti beni=)

aksilaz dedi ki...

Bu klibi bütün Galatasaraylı blog yazarları yayınlamalı. Videoyu yada linkini eklemelisin.

pclion dedi ki...

Video Facebook'tan, sanırım Youtube üzerinde yok. Ben bilgisayarıma indirip ordan yükledim.

Deniz, bölüm Makine Mühendisliği. Yıldız Teknik Üniversitesinde okuyorum. Uzun süre de okuyacağım görünüşe göre. :)

father vic dedi ki...

bi an aynı okulda olabilceğimiz umudu kapladı ama olmadı=)zor bölüm seçmişsin uğurum allah kolayık versin=)

inönü cehennemi dedi ki...

yuppppppiiiiii çok sevindimmm xd beşiktaş kapalısından biri olarak senin blogunu severek takip ediorum sen bi kaç çapaçulu boşver ister objektif olursun ister olmassın sonuçta sen de bir takımı tutuyorsun ve onu korumak kollamakta en doğal hakkın.senin objektifliğine laf eden insanlar kendi blogların da daha objektif yazsınlar ozaman

Serhat dedi ki...

@pclion

Blog'un takip ettiğim bir kaç blog'tan biri. Yazılarının devamını bekliyorum. YTÜ'lü olmana ayrıca sevindim :)

Adsız dedi ki...

Ayrılığın kısa sürmüş olması güzel, ayrıca farklı üniversite de olsakta aynı bölümden olduğumuzu gördük, hoş ben birinci sınıfım. Daha sezonun başı, o yüzden seneye yatay geçiş başvurusu yaparım diye düşünüyorum YTÜ'ye bakalım bizim KTÜ'den gelebilecekmiyiz, ya da sezon sonu notları görünce kafadan mı eleneceğiz bilemiyoruz tabii. :)

Torres

Turan dedi ki...

Obaaa Blind Guardian..:))

10 numara şarkı, 10 numara klip..

Schumy dedi ki...

Uğur boşver heryerdeler. Akıllarına gelen heryere eheheh nasıl yendik, işte böyle her sene böyle tarzında yazıyorlar.

Lucescu çok güzel açıklamıştı bu olayı zamanında.

Durmak yok yola devam ;)

HHKahraman dedi ki...

En doğru kararı vermişsin...
Yola dewam...

la noyée dedi ki...

Kendini insanlara anlatmana gerek yok. Kaldı ki anlayıştan yoksun insanlarla münakaşa girmene hiç gerek yok . Sen kendini biliyorsun biz de seni . Gerisini boşver ;)

POSTER BOY NYC dedi ki...

10 numarasin.

Adsız dedi ki...

Hah şöyle yaa, herşeyi kafamıza takarsak yaşayamayız biz bu ülkede..
Sağlıcakla.

Adsız dedi ki...

dönmenize sevindim ama sizi takip eden biri olarak beklentim bir daha cumhuriyet bayramının c'sinden bahsetmeyi kendine zul gören bir mecrada yazmamanız.
saygılar.

Adsız dedi ki...

he'S back... :)

roland deschain of gilead dedi ki...

Yürü be adaş

CaRtMaNtR dedi ki...

Bu şarkıyı birde konserde dinlemek lazım. Bu kadar ülkemize gelmelerine rağmen henüz gidemedim ama giden her tanıdığımın Bard's Song için tanımı birde canlı dinlemen lazım olmuştur.

Bu arada kişilerin zaman zaman belaltına doğru gelen yorumları için istikrarlı ve beğenilen işlerin kesilmemesi en güzeli olur.

MiyOzzy dedi ki...

Uğur kardeşim,

Büyüklerin bir lafı vardır "Bu dünyada kime ne yaptıysan(iyi veya kötü) karşılığında bir başkasından aynı davranışı görmeden gözlerini kapamazsın"

Öperim, yılmak yok. Yüksek dahil bitirmiş bir mühendis abin olarak okulda biter,uzatmak senin gibi akıllı bir kardeşime yakışmaz.

Adsız dedi ki...

şarkının indirebilir linkini koyarmısınız bizde indirelim kulağa çok hoş geliyor.. :)

Adsız dedi ki...

Ya şimdi Fener'in maçına bakıyorum da devre arası bitmek üzereydi, stadda bi müzik çalıyordu. Ve o da nesi, eğer ki kulaklarım beni yanıltmadıysa Bard's Song'tu. Duyan, dikkat eden ve anlam veren var mı?

Related Posts with Thumbnails