1 Litre Benzinim Olsa...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

12 yorum:

İlkan Utku dedi ki...

Hastayım Fuat'a :)

caveksk dedi ki...

hayrola bu fuat ı kalkındırma durumumu hangi bloğu açsam bu klip

Adsız dedi ki...

Yakışır kareşime...

Furlong dedi ki...

1 litre benzini göremedim ben? Çantada mı?

Adsız dedi ki...

BİY kaça reklam alıyor harbi merak ediyorum...

pclion dedi ki...

Fuat'ı değil, kendimizi kalkındırıyoruz, etikette yazdığı gibi reklam bu elbette. :) Ama şarkı dilime dolandı, ne yalan söyleyeyim...

Erdal Güngör dedi ki...

Mahmut Özgeneri kurtarma kampanyasımı başlattınız,yoksa adamı yakmak için benzinmi arıyorsunuz? Ben doğal gazdan yanayım,bir tabak kurufasülyelik canı kaldı....

Emre Bozkurt dedi ki...

eğlenceli olmuş ama fuata mini cooperdan çok traktör yakışıyor :D

inönü cehennemi dedi ki...

http://futbol-futbolkolik.blogspot.com/ bloğuma beklerim

inönü cehennemi dedi ki...

arkdaşlar lütfen izleyin bloğumu bana ilham kaynağı olun sizlerden öğreneceğim çok şey var...

moist dedi ki...

ya hazır bu video hep buradayken bir işlev daha katalım şuna...

türkiye ermenistan ümit milli maçında aydın yılmaz'ın attığı golü arıyorum. link verebilecek var mı?

Ferhatto dedi ki...

Takip ettiğim bloglarda arada böyle şeyler görmek hoşuma gidiyor. Bu sanırım bir reklam ve blogların ne kadar ilgi gördüğünün de ispatıdır. Aynen devam Uğur abi.

Related Posts with Thumbnails