Tugay Kerimoğlu the Turkish Delight

Akşama Berlin Olimpiyat stadında bir Hertha Berlin maçı olunca bir Galatasaraylı olarak anılarınızın canlanması doğal. Her şeyi başladığı yerdi orası aslında. Milan karşısında bir iddia ortaya koymak için mutlak galip gelinmesi gereken maçtı Berlin maçı. Galatasaray deplasmanda aldığı 4-1'lik net galibiyetten sonra hepimizi Milan karşısında bir şeylerin değişebileceğine inandırmıştı.

O maçla özdeşleşmiş oyuncuların en başında Tugay Kerimoğlu gelir benim için. Kendine has gol sevincini izliyor gibiyim. Galatasaray formasıyla UEFA Kupasını göremeden ada yollarına düşecekti Tugay ancak onun bu yolculuktaki payını unutmak olmaz, benim için o efsane kadronun en değerli oyuncularındandır.

Daha sonra Rangers derken büyük bir efsane olacağı Blackburn'e geçti. Oynadı, oynattı, gol attı, attırdı. Kendini çok sevdirdi İngilizlere. Onun için 'god' diyen Blackburn taraftarları biliyorum. Galatasaray taraftarı için şüphesiz unutulmaz isimlerdendir Tugay Kerimoğlu ancak biraz üzülerek söylemem gerekirse o Galatasaray'dan çok Blackburn'ün efsane oyuncusudur artık. Onların Tugay'a verdiği değer gerçekten takdire şayandır.

Aşağıda onun için yaptıkları bir tezahürat var. Geçen gün izleme şansı buldum, Tugay'dan bahsetmişken paylaşmamak olmazdı.

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

2 yorum:

PENNEARABIATA dedi ki...

Çok büyük topçu gerçekten. Helal olsun! Ben onu mesela Galatasaray'ın ligde olmasa bile Avrupa'da oynadığı maçlarda tribünde görmek istiyorum. Belki geliyordur orasını bilmiyorum. Bugünkü Hertha Berlin maçında tribünde olsa keşke.

Ögeday Karabulut dedi ki...

UEFA kupasını kaldırmamış olması benim içime dert olmuştur hep. Sanırım Avrupa'da kaptanlık bandı takan ilk, hatta tek Türk oyuncusu?

Related Posts with Thumbnails