Monaco 3-4 Bordeaux || Efsane Geri Dönüş...

Bordeaux'yu fırsat buldukça izleyeceğiz demiştik ama bu kadar erken bir yazı yazdıracaklarını ben bile beklemiyordum. İlk yarısını parça parça seyrettiğim Monaco-Bordeaux maçı Monaco'nun kontrolünde, kopmak üzere olan bir görüntüdeydi. İkinci yarı dönüş yaptığımda ise skor tabelasında 3-0 yazıyordu. Her zaman olduğu gibi golü kaçırdığım için hayıflanırken Bordeaux'nun duran toptan golü geldi Chamakh'ın muhteşem kafasıyla. Ardından Diarra 3-2 yaptı skoru. Arada bir derbi yorumlarını almak için kanalları geziyorum, geri döndüğümde dakika 85'ti. Bir beraberlik olur mu derken Bordeaux yine Chamakh'ın kafasıyla golü buldu. Onun şokunu atlatamadan bir baskınla son darbeyi vurdular Monaco'ya Cavenhaghi'yle. Son pozisyon ofsayttı gerçi, yan hakem uyudu biraz. Yine de müthiş bir geri dönüşe imza attı Bordeaux, kolay kolay görülecek iş değil 40 dakikada 3-0'dan geri dönmek.

Chamakh gerçekten beğendiğim bir oyuncu, İngiltere için adı geçiyordu o dönem ama bugün hakikaten kendi aştı. 97'nin Hakan Şükür'ü gibi bütün toplara vurdu adam, ikisini de gol yaptı zaten. Cavenhaghi'yi de River'dan beri takip ederim, Rusya'da piyasası düşmüşken el atabilsek diye çok paralamıştım kendimi ama nafile. Fransa'da oyununu iki gömlek üste taşıdı, bu sene de 11 golü bulmuş şimdiden. Bu iki oyuncu bizim defans hattını zorlayacak tipte oyuncular, şimdiden derslerine çalışıyordur umarım bizimkiler...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

3 yorum:

steven_stiffler dedi ki...

Bu sene Fransa liginde gollü maç sayısında artış var.Bilmiyorum istatistiksel olarak ne durumda ama her hafta bunu görüyoruz.Böylesi bir maçta gerçekten efsane olur.Monaco da fasülyeden bir takım değil zaten Uğur...

Lyon'un hegomonyasına son vermek isteyenlerden birisi Bordeux.Hiç de fena gitmiyorlar ligde.

father vic dedi ki...

bordeaux a karşı şansımız tutmadı 3 maç ama bu sefer kadro kalitesi olarak daha üstteyiz..eleyebiliceimiz rakip ama bu sene çok formdalar..özellikle chelsea karşısında kendi sahalarında oynadıkları maç aklıma geldikçe gözüm korkuyor malesef..ayrıca altyapılarında henri saivet die bi oyuncuları war 15-16 yaşlarında..bizim cem sultan kıvamında bi futbolcu..bize düşmez ama oturmuş kadronun üstüne parayı ona basıp alırsak şu ana kadar ki toplam oyuncu satışından elde ettiğimiz geliri elde edebiliriz..bu oyuncuyla ilgili araşırma yaparsan sewinirim pclionfc

pclion dedi ki...

fc'ye gerek yok, o blogun adı. lion, pclion, Uğur; hangisini uygun görürseniz benim için problem yok.

Oyuncuyu ben de merak ettim şimdi, bir yoklamak lazım...

Related Posts with Thumbnails