Aslantepe Ziyareti

Bugün Türk Telekom Arena'nın basına tanıtılması amacıyla bir gezi düzenlenmiş, ben de bunu fırsat bilip her gün yanından geçip iç geçirdiğim stadyuma ayak basayım dedim. Ekonomi gazetecilerine yönelik, bana kalırsa büyük ölçüde yüzeysel bir tanıtım oldu, zaten hedef kitlenin de bizim gibi her gün yeni fotoğraf var mı diye kontrol eden Galatasaraylılar olduğunu sanmıyorum. Yine de benim adıma güzel bir deneyimdi tabii.

Gidince de boş durmayıp Coşkun Peküstün'ü bulmuşken merak ettiğim birkaç konuyu sordum. Kısaca özetlemek gerekirse;

*Çatının montajı zaten bildiğimiz gibi 2011 yazında Galatasaray tarafından üstlenilecek. Stadyumu 29 Ekim'de kulüp teslim alıyor ancak açılır/kapanır çatının montajının 2011 yazında yapılabilmesi için rayların hazırlanması gerekiyor, bu da ihale kapsamında yer almıyor. Kulüp bu problemi yakında çözecekmiş.

*Forumlarda tepki toplayan koltukların seçim nedeni olarak bütünlüğü gösterdi Coşkun bey. Tribünlerdeki koltukların aynı olmasını istedikleri, bu koltukların da gayet makul olduğunu söyledi. Sadece koltuğun arkasındaki demir aksamın gözükmesinin hoş olmayan bir detay olarak söylenebileceğini, bunun ise stadyumun görüntüsünü bozmayacağını belirtti.

*Son olarak kombine fiyatlarını da öğrenmeye çalıştım (çalıştık). Kendi alanı olmadığını da not düşerek fiyatların belirlendiğini, mevcut Ali Sami Yen kombineleri civarında olacağını söyledi.

Bunun dışındaki detaylar zaten internet sitelerine düşmüş durumda ve bilindik şeyler. Daha fazla detay isteyen varsa Aslantepe.biz sitesine bir göz atsın derim...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

4 yorum:

b. dedi ki...

merhaba

koltuk seçimi hakkında bilgim yok acaba nedir bu olay?

stadımızı bitirsinler de çatısını kapısını biz yaparız:D

Spooky dedi ki...

bu projede beni çok üzen bir şey var. o da spor salonu olmaması. aman yarım kalmasın, aman yetişsin diye çok taviz verdiler. salon da kaynadı...

galatasaray'ın geleceği adına stadyumdan daha önemli bence oraya yapılacak salon.

dt.ibo dedi ki...

koltuklar da bir sıkıntı yok bence. Camp Nou da da aynı koltuklar var. Bizim gibi oturmak yerine üstüne tünemeyi alışkanlık edinmiş bir populasyona ne denli uyar bilmiyorum ama takıma, yönetime avrupayı örnek alsınlar demekle olmuyor, bizlerinde oradaki taraftarları biraz örnek almamız gerek.

Adsız dedi ki...

Merhaba, stadin icine girebilmis sansli bir kisinin yazisinda biraz daha heyecan ve taraftar gozuyle bir bakis beklerdim. Nasildi stat yahu. egimler nasil, ambians nasil. Cehennem mi, super mi? bunlari duymak istiyoruz :)

Related Posts with Thumbnails