Ferguson'un Sakızı


Skysport'ta bu tip ilginç detayları kovalayan bir program var, Gerrard'ın maç içinde robot dansı yapmasını falan yakalıyorlar. Bu seferki icraatları ise Ferguson'ın sakızıyla ilgili ufak bir detay. Ferguson'un sakız tutkusunu hepimiz biliyoruz, onun maçlara sakızsız çıktığını ben daha görmedim ama bu sefer durum biraz daha farklı. Koskoca Sir, yere düşürdüğü sakızı alıp ağzına atıyor. Devamında da sakızdan sıkılınca ağzından çıkarıp çaktırmadan yere attığı görülüyor. Video aslında baya eski ama etrafa biraz bakındım, göremedim. Görmeyenler olmuştur, sabah sabah gülümsemek isteyenler olur diye koyuyorum bir istisna yapıp...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

7 yorum:

os dedi ki...

asıl bunların bi balon patlayışından tırsışı var ki :)))

Adsız dedi ki...

93'teki efsanevi Manchester-GS macinda da agzinda sakiz vardi. Hele Manchester'in beraberligi kurtardigi 3. golde butun stad sevinirken kendisi bos gozlerle etrafa bakip cak cak sakiz cigniyordu. Iki hafta sonra olacaklari anlamisti herhalde :D :D

Atilla Çelik dedi ki...

Bu programı ülkemizde yapsalar inanılmaz malzeme elde ederlerdi. Burun karıştırmadan bariz bir şekilde ana avrat sövmeye kadar. Aradaki en büyük fark da bizde bunların gizli saklı olmadan aleni bir şekilde yapılması. :)

SirEvo dedi ki...

"3rd Eye" diye youtube'da aratıldı mı çok komik sahnelere şahit olunabilecek tarzda bir program.

pclion dedi ki...

Evet evet, 3rd Eye'dı. Sağol 'sir' evo. :)

SirEvo dedi ki...

:)
Doğum gününmüş sanırım, nice senelere. :)

TorQ dedi ki...

Nice Senelere :D

Related Posts with Thumbnails