Galatasaray Kulübesi (!)

Türk futbolunun en büyük klişelerinden biridir, "yedek kulübesinde oyunu değiştirecek oyuncu yok kardeşim!" serzenişleri. Fotoğrafta görülen Galatasaray kulübesi ise bunun istisnalarından olsa gerek. Şu kulübenin değiştiremeyeceği oyun tanımıyorum ben (!) Şaka bir yana, bu güzel hanımların Galatasaray kulübesinde yer alması geçen sezon Formula 1 kapsamında organize edilen dostluk maçı çerçevesinde olmuş. Bir ara Gol Atan Kaleye blogunda da yazılarını paylaşan Tarık Dağlı'nın objektifinden yakalanan karede yer alan güzeller, Formula 1 pilotlarıyla Türk futbolunun ünlü simalarının yaptığı karşılaşmayı izlemeye gelmişler. Yedek kulübesi bu kadar güçlü olunca (!) maç da 6-1'den 6-6 olmuş haliyle.
 Kadro da epey sağlammış bakınca, ünlüler takımında Tugay Kerimoğlu da yer almış. Formula 1'in ülkemizde geleceğinin soru işareti olduğunu da düşünürsek bu seneki maça bir uğramak lazım, mümkünse saha içinden (!) Bu organizasyonun gelirlerinin çeşitli yardım kuruluşlarına bırakıldığını da son olarak belirtmek gerek elbette...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

4 yorum:

os dedi ki...

Formula 1'in ülkemizde geleceğinin soru işareti olduğunu da düşünürsek bu seneki maça bir uğramak lazım, mümkünse saha içinden (!)


Yani ünlemli falan cümle görünce, burada şair birisine seslenmiş gibi geldi bana :)

pclion dedi ki...

:) Seslenecek birilerini buluruz yahu, gidebilirim cidden bu seneki maça...

Nerazzurri dedi ki...

Her zaman demişimdir yedek kalmayı asla sorun etmeyen bir bünyem var diye:)

Unknown dedi ki...

Uyuz oluyordum bu maçlara.Benım Asosyal Iceman'ım katılmadığı için gitmekte istemıyordum,Kımı'nın katılabileceği snowboard organızasyonu fln olsa onlara giderdim işte.. :)

Related Posts with Thumbnails