Dizi Dünyasından Kısa Kısa #3: Konuk Oyuncular

Blogu bu sıra boşladık, düzenin ipini kaçırınca yeniden başlamak için de bir adım atmak gerekiyor. Az zaman ayırınca temel konuları yazıyorum doğal olarak, blogun ağırlık merkezi de futbol ve doğal olarak Türkiye Ligi ve Galatasaray'a kayıyor. Bunu engellemek için işi baştan sıkı tutup apayrı bir yazıyla geri döneyim dedim. Bildiğiniz gibi sıkı da bir yabancı dizi takipçisiyim aynı zamanda, birkaç ilgimi çeken detayı ve haberi sizlerle paylaşmak istedim. Yazının kimi yerlerinin spoiler içerebileceğini, özellikle How I Met Your Mother ve Chuck'ı düzenli takip etmeyenlerin ilgili bölümleri pas geçmeleri rica olunur.

İlki gönüllerimizin şampiyonu How I Met Your Mother ve Rachel Bilson'dan. Şu dizi dünyasında sevdiğin tek dizi ve tek kadın kim deseler vereceğim cevaplar sanırım ikisi olur, bu ikisi How I Met Your Mother'ın 100. bölümünde bir araya geldi. Rachel Bilson Ted'in öğrencisi rolündeydi ve doğal olarak aralarında bir atraksiyon bekliyorduk zira dizi yazarları bu bölümün anne hakkında büyük ipuçları içerdiğini yaklaşık bir 2-3 ay önceden sızdırmışlardı. Peki beni tatmin etti mi diye sorarsanız yok derim ama Rachel'ı görmek bile güzel ekranlarda.

Anne ile ilgili sözde ipuçları ise fazla abartılı ve gerçekçilikten uzak geliyor bana artık, dizinin notunu da epey kırıyor haliyle. Anneyle buluşmayı çok kutsal bir anmış gibi işlemeye başladı senaristler, bundan vazgeçmeliler diye düşünüyorum. Ted merkezli hikayeyi devam ettirmeye yönelik bölümlerde böyle problemler var, komedi öğesinden fazlaca kısılıyor ve havada kalan bir romantizm işleniyor genelde. Ted Mosby karakterini seven vardır, sevmeyen vardır ama bana hep yan karakterde daha başarılı gelmiştir Ted. Ötesini beklemek dizinin bütünlüğünden kaybettiriyor. İlk iki sezonunda HIMYM'ı diğerlerinden farklı kılan beş arkadaşın arasındaki samimiyetti ve bunu seyirciye aksettirebilmekti. Anneyi diziye dahil etme stresi bundan çalıyor gibi duruyor. Şu dizinin adı başka bir şey olsaydı da rahat rahat izleseydik dileğimi tekrarlıyorum.

How I Met Your Mother ile ilgili önemli bir not. Dizinin bu sezon final yapacağı söylentileri ağırlıktaydı ancak senaristlerin Twitter'dan yaptığı açıklamaya göre dizinin 6. sezonunun çekileceği kesinleşmiş, şurdan bakabilirsiniz. Umarım üstlerinden şu stresi atarlar da bir an önce yine 'efsanevi' diye anacağımız bölümler izleriz. Hikaye baskısı sıkıştırıyor çünkü diziyi. Ayrıca konumuz konuk oyuncuyken diziye önümüzdeki bölümlerde Jennifer Lopez'in konuk olacağını da hatırlatayım, belki duymayanlarınız olmuştur.

Bir diğer konuk oyuncu vakası da Smallville'ın yıldızı Kristin Kreuk'un Chuck Bartowski'nin cazibesine kapılan yeni hatun rolünde Chuck'a adım atmasıydı. Biraz spoilera da girersek anlaşıldığı kadarıyla dizide önümüzdeki bölümlerde de epey rol alacak gibi görünüyor. Shaw karakterinin de diziye girişiyle yeni bir kadın oyuncuya ihtiyaç duyulabileceğini düşünmüştüm, Kristin Kreuk'un Hannah rolü o şekilde düşünülüyorsa belki daha uzun süreli kalabilir diye ümit ediyorum çünkü oyuncuların güzellik bakımından yüksek ortalamaya sahip olan dizilerden biri Chuck ve bir güzelliğe daha kimse hayır demez. Yeri gelmişken Ellie Bartowski karakterini canlandıran Sarah Lancaster'a duyduğum hayranlığı bir kez daha dile getirip yazıyı kapatayım. Şimdi futbol zamanı. Gün içinde iki-üç yazı daha görebilirsiniz buralarda, zamanı ayarlayabilirsem...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

6 yorum:

excellence dedi ki...

Kristin Kreuk ve Smallville dedin ve yarami destin Ugur. Smallville'in ilk sezonlari cok iyidi simdi iyice rayindan cikti. Zaten Kristin Kreuk ayrildi ustune bide dizinin en renkli iki karakteri Lex Luthor (Michael Rosenbaum) ve Lionel Luthor (John Glover) gidince tamamen farkli bir dizi haline geldi.

Artik Superman olacaksan ol be adam ;)

Bu arada senin gibi analiz yapmayi seven biri Criminal Minds türünden dizi izlemeli. Yazi icin tesekkurler.

Her Yol Roma dedi ki...

Uğur, "dizinin 6. sezonunun çekileceği kesinleşmiş, şurdan bakabilirsiniz" demişsin de, nerden bakacağımızı göstermemişsin. Sana inanmıyorum, o yüzden nerden bakabileceğimi göster bana :))

Saygılar..

pclion dedi ki...

Ben de bir link eklemeyi unuttum diyordum. :D Ekledim...

emreak dedi ki...

uğur kristin kreuk en az 3 bölüm daha oynicak diye gözüküyodu imdb de.. tahminin doğru o yüzden hatun kalıcı sanırım :)

Adsız dedi ki...

Bu hatun bu kadar şirin miydi ya O.C'de bıdıbıdı konuşur dururdu :)

Semih dedi ki...

Uğur abi, How I met your mother'ı nereden takip edebiliriz acaba? cnbc-e ve e2'de yayınlanmıyor galiba.Bu diziyi düzenli bir biçimde takip edebileceğimiz bi' yer var mı acaba?

Related Posts with Thumbnails