Bu sıra nereye baksam bu reklamı görür oldum. NTV'de Rıdvan, Sergen, Burcu Esmersoy bir tanıtım hazırlamışlar, sürekli o dönüyor. Ekşi sözlüğü açıyorum, arkaplanda bu kampanya. Nike bu sıra gerçekten aktif ve bu sefer doğru yolu bulmuşlar gibi. Her ne kadar blog bannerında yer bulsa da "Amansız ol!" sloganının istenilen etkiyi yaratmadığı aşikar. Hırsı, daha doğrusu Euro 2008'de bize "Comeback Kings" ünvanını getiren pes etmeme ve gerideyden oyunu istemeyi vurgulamak isterken yanlış çağrışımlarla dolu bir reklam çıkmıştı ortaya. Zaten gereksiz agresiflikte sınır tanımayan oyuncularımız varken yanlış bir tercih oldu Amansız ol ve İspanya mağlubiyetlerinin, hatta Galatasaray-Fenerbahçe meydan muharebesinin de simgesi oldu bir anda.
Şimdi ise Nike'ı bir adım öne çıkaran kampanya olan "Joga Bonito, Güzel oyun" konseptine tekrar geri dönülüyor gibi. "Asla pes etme" hem vurgulanmak istenen hırsı, arzuyu ön plana çıkarıyor, hem de hepimizin ucundan kıyısından bulaşmış olduğu halı sahalara inip insanların oyuna olan sevgisine gönderme yapılıyor. Açıkçası proje de ilgimi çekti, eğer uygun olursam İstanbul'daki bazı maçları izlemeye gidebilirim. Genç oyuncu raporlarında alışılmışın dışında bir paragraf da görebilirsiniz yani...
0 yorum:
Yorum Gönder