Son 10 Yılın Premier Lig Dereceleri

İngiltere Premier Ligi'ndeki kalburüstü takımların son 10 yıldaki derecelerini tablo haline getirmiş The Best Eleven. Hoş bir çalışma. Manchester United'ın sürekli ilk içinde yer alması, Chelsea'nin Mourinho sonrası yükselişi ve Arsenal'in üçüncülüğe sabitlenmesi bilinen şeyler fakat Moyes'un Everton'ı hep beşinci oluyormuş gibi geliyordu bana. Sandığım kadar istikrarlı bir çizgi bulamayınca şaşırdım. Algıda seçicilik olsa gerek...

Aslında bunun Türkiye Ligi versiyonunu yapmak isterdim ama o görsel tasarım becerisine sahip değilim. Elimde bir Türkiye Futbol Federasyonu yıllığı var ama tarayıcı çalışmadığı için onu da tarayamadım. İçerik üretiyoruz da Türkiye ligleriyle ilgili şöyle grafik çizecek bir adama hakikaten minnettar kalırdım kendim adıma...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

6 yorum:

ilquer dedi ki...

Çalışma güzel de Excel'de yapılır sanki bu yav. :D

pclion dedi ki...

Evet, Excel'de de olur ama iyi bir çalışma gerektiriyor yine de. Ben Excel'de de bu tip grafikler oluşturmadım açıkçası. :) Becerebilirsem ben de yaparım ama daha genel bir söylemdi aslında bu tip grafiklerin azlığı...

ilquer dedi ki...

Uğur Bey ben şöyle bir yaptım. Artık olduğu kadar. http://sutvegol.blogspot.com/2010/10/super-lig-son-10-yl-dereceleri.html

Cem dedi ki...

Excel'le yapmış bunu yapan da.. çok basit, biraz kurcalasan halledersin kesin..

kuzen larry dedi ki...

grafikte hata var sanki. chelsea 2003 sezonunu oynamamış gözüküyor :)

kuzen larry dedi ki...

pardon hata bendeymiş :)

Related Posts with Thumbnails