Hagi'min Basın Toplantısı

Bugünkü imza töreninin idareten yapıldığını, steril bir ortamda geçeceğini bilsem de gazete aracılığıyla gitmek istedim. Fırsat gelirse de bir soru sorarım diye. Açıkçası beklediğimden de vasat, beylik lafların edildiği bir toplantı oldu ama benim için Hagi'yi canlı görmek bile yetti. Masada oturan yetkililer arasında en samimisi olması, birçoğu çevirelemese de yaptığı esprilerle ortamın kasvetini kırmaya çalışması bile onu niye sevdiğimi bana tekrar hatırlatmaya yetti.


Baya bir cebelleşmenin ve beklemenin ardından "çaldığım" mikrofonla sorumu sordum ama net bir cevap beklemiyordum elbette bu toplantıda. Zaten Tugay hoca cevaplamayacağını daha önceden söylemişti, Hagi de bugünden "Takımın yarısından bir cacık olmaz" diyemeyeceği için açık bir cevap veremedi. Lakin sorduğum sorunun ötesine geçen Hagi'ye nasıl hitap edeceğini bilememem oldu. Ortamda farkedilmese de "Öncelikle sorum Hagi'me", "Hagi hoca" gibi replikler Youtube'a, GS Sözlük'e falan düşmüş. Hagi hoca derken "ulan!" demedim desem yalan olur da Hagi'm demek de efsane olmuş hakikaten. Daha da garibi böyle dediğimi farketmemiş olmam...

Yeni Hagi dönemi üzerine birkaç yazı planım var. Öncelikle Hagi'nin ilk deneyimindeki reflekslerini hatırlatan bir "birinci dönem" yazısı bu akşama hazır olacak...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

16 yorum:

excellence dedi ki...

"Öncelikli sorum Hagi'me" Hahahahahaha! Legen...wait for it...dary!!

SirEvo dedi ki...

Hagi'm. :D İyimiş. :D

Sade dedi ki...

sahiplenme duygusu budur :)

Bella dedi ki...

cok guzel bir andi ama izledikce guluyorum cidden. :D

ozdemirmusta dedi ki...

dinledik canlı canlı, helalimsin;)

caveksk dedi ki...

hakkaten kimse uyanmamış.ama olsun güzel olmuş.

Flying Dutchman dedi ki...

bence bu videonun yildizi girdigi her ortamda parlayan olgun cafer'dir...efsane geri dondu

haci hoca muhabbeti yapma bize ugur

Adsız dedi ki...

Hepimizin Hagi' si, Hagimiz : ). Galatasaray dan ayri olarak, kendisine de basarilar diliyorum.

TA dedi ki...

haci ne arar la bazarda :)


efsane olma yolunda hızla ilerliyorsun uğur kardeşim.

akaya dedi ki...

Uğur, reyiz olmuşsun görmeyeli :D

baldur dedi ki...

video linki var mı merak ettim?

sahinkurt dedi ki...

Kardeş,Galatasaray ımız saraçoğlunda nasıl oynamalı konulu bi yazı yazmayı düşünüyormusun?Fenerbahçenin kadrosu belli,gücü belli,zaafları belli.Bu defa bilinmez olan biziz.Nasıl oynamalı Galatasaray?

caveksk dedi ki...

uğur bu arada radikal de spor sayfasına ''hagi hocayla kadıköye'' diye başlık atmış.telif almalısın

M.T dedi ki...

ben farkettim Hagi'm dediğini ve hafif bir tebessüm ettim çünkü o sırada oldukça içten ve samimiydin.

Adsız dedi ki...

resimde sol alttaki hatun kim?
çok güzelmiş.

pclion dedi ki...

Yanlış hatırlamıyorsam Rumen bir gazeteciydi. Gazetecileri bile bir başka yahu. :)

Related Posts with Thumbnails