Lig TV ve Bundesliga



Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

4 yorum:

Erddi dedi ki...

Cumartesi akşamından farketmiştim hakkaten bu kadar çalıntı olmaz..Geçen sene de bi ara Premier Lig tasarımlarını taklit ediyorlardı skor için olsun süre için olsun..Sonra bi ton laf ederler şöyle kaliteliyiz şu kadar kişi çalışıyoruz falan filan..

serhatvarer dedi ki...

LigTV daha senkron ayarı yapmaktan bihaber.
Galatasaray maçında herkes televizyonun başında farkeatati bu problemi.
Gol oluyor 2-3 saniye sonra taraftar ve Melih Zırtgil tepki veriyor.
Dün KanalA da Bordeaux-Nantes maçı izliyorum.O kadar hoşuma gitti ki yayın.Adam hiçbirşekilde oyuna yorumunu katmıyor.
Sade akıcı objektif!.
Nantes ın önemli pozisyonları var Bordeaux de çok iyi oynadı ama hiçbir şekilde bu kötü bu iyi demedi.Maçı anlattı.
En azından oyuncuların adını düzgün söyleyebiliyordu.

Yani beleşe KanalA da izlediğim fransa ligi maçını ayda 50 lira verdiğim ligtv nin maçına 50 kere değişmem.

Adsız dedi ki...

buna çalıntı demek mümkün değil. bu şekilde kullanılan yüzlerce figür görebiliriz. bu konuda eleştirmek gereksiz bence..

PCLioN dedi ki...

Tabii ki kopya diyemeyiz ancak bana oldukça esinlenilmiş gibi geldi. Sanki Bundesliga'lının topa vurmadan önceki hali :)

Related Posts with Thumbnails