Transferde Marsilya & Wolfsburg Ekseni

 Şu sıra Avrupa'nın transferin gündeminde ne varsa ucu bir şekilde iki kulübe dokunuyor. Marsilya ve Wolfsburg... At yarışı gibi geçen sezonu Fransa'da şampiyon apoletiyle tamamlayan Marsilya, ne hikmetse ayrılmak isteyen oyuncularla dolu. Hatem Ben Arfa da, Benoit Cheyrou da başta teknik adam Didier Deschamps olmak üzere kulübe çemkirmiş ve ayrılmak istiyor. Cheyrou, sezon başından beri yurt dışında forma giymek istediğini söylüyordu. Sevilla dendi, olmadı. Taliplileri arasında Lorik Cana'nın da tavsiyesiyle Galatasaray olduğu sıkça söyleniyor ama bildiğim kadarıyla Cheyrou Türkiye'yi istemiyor. West Ham'a gidecek sanırım.

Esas mevzuyu çıkaran isim ise Hatem Ben Arfa. "Newcastle'a gideceğim" diye tutturan Ben Arfa'yı tutmak isteyen başkan Dassier, "Niang'ı Fenerbahçe'ye verirken Ben Arfa'nın gitmesini istemiyoruz" demiş Goal.com Fransa'ya. Fenerbahçe'nin müstakbel forveti belli oldu gibi kısacası. Niang'dan 8 milyon avro alacak olan Marsilya, Sevilla'ya Luis Fabiano karşılığında 13 milyon avro teklif etmiş. Bu gerçekleşirse Niang'ın üstüne biraz para koyarak kalitesi Marsilya'nın ötesinde bir adamı kadroya katmış olacaklar. Ben Arfa'nın adı bundan bir ay önce Werder Bremen'le anılırken şimdi Newcastle'e döndü ibre. Newcastle da çok para kaptırmadan işi kotarmak istiyor olacak ki Marsilya başkanı "Kal bu sene" türküsüne başlamış. Ne olacak göreceğiz.

Transferin aktif ekipleri arasında yer alan bir diğer ekip de Wolfsburg. Nassim Ben Khalifa'yı 1.5 milyon avroya alarak benim ahımı alan Wolfsburg, büyük oynayıp Juventus'un 10 numarası Diego'ya yönelmiş. Baştan Dzeko ve Barzagli'nin içinde bulunduğu takas senaryoları dönüyordu ama Alman ekibi masaya parayı koyacak gibi duruyor. Belki Barzagli de yem olur. Konuşulan para 17 milyon avro. Benim hayranlık beslediğim adamlaran Misimovic de takımdan ayrılma niyetinde, onun boşluğunu da bu şekilde kapatacaklar gibi.  Juventus ise verim alamadığı adamları okutma derdinde. Poulsen'i Liverpool'a vermişler, Diego'yu da satarlarsa ellerinde iyi bir para kalacak. Wolfsburg'un, Liverpool'un parası Elano vesilesiyle bize de düşer mi, onu göreceğiz...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails