Galatasaray 2-3 Hamburg || 10 Yılda Bir Olurdu, Ayda Bir Değil...

Uzun uzun bir değerlendirme yazamayacağım şu an, yazacak o kadar çok şey olmasına rağmen. Diyeceğim tek şey şudur ki gerçekten ama gerçekten yazık edildi bu yolculuğa. Lincoln'ü tanrılara (!) kurban vermek için Galatasaray'ın bu sezonu, belki de yakın geleceği çöpe atıldı bu akşam. Futbol efsunlu takımlarla, mistik çağrışımlarla oynanan bir oyun değil, bunu anladığımız gün çok şey olacak. İşte bu yüzden Bordeaux maçlarına sırtınızı yaslarsanız başka bir takım gelir, sizin güvendiğiniz geri dönüş tılsımını sizin sahanızda gösterir, turu alır gider. İşte bu yüzden bu takımın Bordeaux maçlarına değil, Benfica ve Berlin deplasmanlarına ihtiyacı var. Belki bir gün, yeniden deneriz, kim bilir...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

12 yorum:

neco dedi ki...

herşeye rağmen Kewell elinden geleni yaptı ona diyecek söz yok..

Andrei Shevchenko dedi ki...

Maçın adamı Bülent Korkmaz ve Hasan Şaş'ı yuhalayacak kadar futbol cahili bir avuç serseri.

alessandro del piero dedi ki...

o bir avuç serseriden biri olmaktan gurur duyuyorum.. birileri kendi aptal egolarını galatasaray'ın üstünde tutuyorlarsa derhal çıkıp gitsinler bu kulüpten ve bir daha da geri gelmesinler..

büyük kaptan galatasaray için canını ortaya koyduğu için büyük kaptan oldu, kendi egosunu değil.. bu taraftar fatih terim'i nasıl sildiyse böyle giderse bülent korkmaz'ı da siler, ama burda hatayı taraftarda değil o adamların kendisinde arayacaksın bay andrei..

matthias chevalier dedi ki...

@Andrei
futbol cahiliyim çünkü Hasan'ı ve o 100 kiloluk Hasan'ı, sahada yürüyecek olmayan Ümit'i (ki bu millet yıllardır Terim'in GS 2. dönem ve milli takımda ki eski oyuncularına güveninin boşa çıkmasdı sorguladı) oyuna sokan, Lincoln takıntılı Büyük Kaptanı yuhaladım, kim ne yapmış ne etmiş umrumda değil Arda iyi oynamış Kewell süpermiş umrumda değil GALATASARAY kişilere bağlı bir kurum olmadığına göre taraftar olarak bana bu günü yaşatanlara lanet olsun, iyi futbolcu, bayrak adam yada kaptan olmak iyi TD olacaksın onlamına gelmiyor bunu herkes biliyor, herkes defolsun bu takıma komplekssiz, kendini oyunculardan küçük gören ama beraberliği bile kabul etmeyecek kadar hırslı ve futbolcu takıntısı olmayan biri hoca lazım, oda Türkiye'de yok ..

Nevzat dedi ki...

Ben Hasani yuhlayanlari anlayabiliyorum. 2-0dan 2-3 olmus.
Adamlarin tabi moralleri sifir olmus.
Birde Hasan Sas gercekten kötü oynadi. Taraftarin tepkileri normal.

Zaten Lincolnun yalakalik yapmayinca oynamadigini gördük. Simdi iyicene formu dusmustur. Kaptanin GS gibi buyuk bir takima yetmedigini görduk. Zaten acil cözum olarak alindi.
Artik hedef 2010-2011 CL'e katilmak.
Seneye sampiyon olarak.

matthias chevalier dedi ki...

@Andrei
Birde Aceto'ya yaptığın yoruma bakındca bu ne yaman çelişki hee Andrei ?

Andrei Shevchenko ve Aceto yorumu

Andrei Shevchenko dedi ki...

Sevgili arkadaşlar sizi anlıyorum lakin dile getirmek istediğim nokta Ümit ile Hasan'a kurtarıcı gözüyle bakılarak mecalleri yokken sahaya yem olarak atılmaları benim canımı daha çok sıktı(Tepkilerini hocaya gösterenleri bir önceki yorumumun dışında tutuyorum).

Yani onlardan taraftar bile mucize beklemezken oyuna almanın hiçbir mantığı yoktu ve bu sadece 2.Hamburg maçına özgü bir durum değil, aynısını sen 1.Hamburg ve Trabzon maçlarında denemişsin, onların yerine 1 kez Semih'e güvenseydi Semih hata yapsa dahi bu taraftarlar tarafından yuhalanmazdı.

Keşke soyadı gibi korkusuz olabilseydi ama egolarına yenik düştü, bunu yaparken de Galatasaray'ı bu amatör yönetimle bir olarak yaktı Büyük Kaptan.

Düzeltme:
Önceki mesajımı sinirden dolayı yanlış yazmışım. Yanlış anlamalara sebebiyet vermemesi için düzeltiyorum.

'Maçın adamı Bülent Korkmazdır ve de Hasan Şaş'ı yuhalayacak kadar futbol cahili bir avuç serseri.'

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

Uğur geçmiş olsun kardeşim.

Adsız dedi ki...

Birgün umarım hiç varolmamış 'mucize'lere ihtiyacımız kalmaz diyorum.Ama şunu söylemek lazım bence Hamburg geri dönüş tılsımıyla almadı bu galibiyeti.Bizim takım 'mucize'nin olmadığı yerde(artık sen değil karşı taraf yapabilir çünkü 'mucize'yi evinde 2-0 öne geçtiğin maçta)oyunun tüm anlamını devamlılığını,mücadelesini unutmuştu.Hamburg geldi ve hatırlattı Galatasaray'a futbolun ne kadar rasyonel bir oyun olduğunu.Hiç öyle birbirinin üzerine binerek sevinen oyuncular olmadı gayet olağan karşılanacağı durumda.Golleri attılar,kaçırdılar ve gittiler.Şimdi biz yeni 'mucize'ler bekliyoruz.Ve sağolasın abi 'mucize'nin değil futbolun anlamlı ve belirleyici olduğunu basitçe anlattığın için.

arnawut dedi ki...

aklıma başında olan hiç kimse 97976 kiloluk adamdan maçı kurtarmasını beklemez arkadaş. Bu iş, iş değil var bi boklukta hayırlısı. Bülent'ten t.d olmaz ayrıca bunu geldiğinde de söyledim defalarca. Şimdi herkes başlıyor anlamaya...

aksilaz dedi ki...

Hainsin Bülent Korkmaz

Adsız dedi ki...

DÜNDEN BERİ SİNİR KRİZİ GEÇİRİYORUM ACAİP SİNİRİM BOZUK 2-0DAN MAÇ VE TUR VERİLİR Mİ BU KADAR ENAYİLİK OLUR MU BÖYLE APTALLIK OLUR MU GEÇMİŞTEN MALESEF DERS ALMIYORUZ BORDO MAÇINDA DA AYNISI OLDU 2 FARKLI ÖNE GEÇTİK İKİ DAKİKADA İKİ GOL YEDİK MAÇI NEREDEYSE VERİYORDUK SON ANDA KURTARDIK PEKİ MAÇTAN SONRA HİÇ KENDİ ARALARINDA KONUŞMADILAR MI BİZ 2 FARKI YAKALARSAK BU SEFER AYNI YANLIŞI YAPMAYALIM OYUNCU DEĞİŞTİRELİM YERDE YATALIM VAKİT GEÇİRELİM DEFANSA ÇELİLELİM OYUNU SOĞUTALIM DİYE HİÇ DÜŞÜNMEDİLER Mİ BU KADAR ACEMİLİK NASIL OLUR YAZIK BİZE YAZIK KEŞKE ÖLDÜRSEYDİNİZDE BU ACIYI BANA YAŞATMASAYDINIZ BUNDAN SONRA YAPILACAK OLAN TEK ŞEY BÜLENTİ DE LİNCOLN EFENDİYİ DE BİR AN ÖNCE YOLLAMAK BURASI İNATLANILACAK YER DEĞİL DIŞARIDA KOZLARINI PAYLAŞSINLAR GALATASARAYIMA ZARAR VERMESİNLER

Related Posts with Thumbnails